וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בנבחרת על טורנו: "היום רואים מי לא מקצוען"

5.6.2014 / 9:29

מאמן הכושר עזב את הנבחרת בטענה לחוסר מקצוענות, ושם מבהירים היום: "כנראה שידע מזמן שהוא הולך עם סוזה לבאזל"

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן לצד מאמן הכושר נאצ'ו טורנו. קובי אליהו
"כנראה שהוא ידע דברים הרבה לפנינו". טורנו עם גוטמן/קובי אליהו

בנבחרת ישראל כועסים מאוד על מאמן הכושר של מכבי תל אביב, נאצ'ו טורנו, שהחליט לעזוב לפני כחודש את הנבחרת בטענה להתנהלות לקויה של ההתאחדות וראשי הנבחרת בכל הנוגע לתכניות האימון. טורנו שנפגש עם אלי גוטמן וקיבל את ברכת הדרך, עזב את מכבי תל אביב יחד עם פאולו סוזה וצפוי להצטרף לצוות המקצועי של פ.צ. באזל. "טורנו טען לחוסר מקצוענות? כנראה שהוא ידע דברים הרבה לפנינו", אמר גורם בהתאחדות.

גורם בנבחרת הוסיף: "היום מתברר למה נאצ'ו עזב אותנו. התכניות היחידות שלא התאימו לו הן תכניות הטיסה. כנראה שלא התאים לו להמשיך בנבחרת כשהוא יודע שיצטרף עם סוזה לבאזל. מדהים שהוא ידע על זה לפני כל כך הרבה זמן. אם יש מישהו שנהג בחוסר כבוד ומקצוענות זה הוא, ולא אנחנו. היום רואים את זה". בנבחרת מינו לאחרונה את רון ציבלין, שנחשב למאמן מוערך מאוד על גוטמן.

לידיעה הראשונית על עזיבתו של נאצ'ו טורנו

רון ציבלין מאמן כושר נבחרת ישראל. ברני ארדוב
תפס את מקומו של טורנו. רון ציבלין/ברני ארדוב

הנבחרת חזרה שלשום ממסע במקסיקו והונדורס, צמד משחקים שהסתיימו בתבוסה וניצחון מרשים. זאת הייתה ההכנה האחרונה של הנבחרת לקראת ההתכנסות בתחילת ספטמבר לקראת המשחק מול בלגיה ב-9 בחודש. המאמן אלי גוטמן בונה על קובי מויאל שיוזמן למשחק הזה, וזו הסיבה שזומן לראשונה לסגל. בנבחרת סבורים שגוטמן לוקח אותו בחשבון לקראת בלגיה בגלל התכונות הפיזיות וההגנתיות שלו.

גוטמן מתלבט באיזה מערך לפתוח, בעיקר בגלל המשחק האחרון מול הונדורס, בו שיחקו יחד גילי ורמוט, ערן זהבי, טל בן חיים ועומר דמארי יחד. גוטמן מתכוון לעקוב אחר משחקיהן של יריבות ישראל במונדיאל, בלגיה ובוסניה. האחרונה שובצה לבית אחד עם ניגריה, ארגנטינה ואיראן. בלגיה, שצופים כי תעפיל לשלב הזה, תשחק בבית אחד עם רוסיה, דרום קוריאה ואלג'יריה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully