וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים וזטה סיכמו על מעברו של ז'רקו קוראץ'

4.6.2014 / 20:56

נמצאה נוסחת הפשרה לפיה בית"ר תעביר תשלום ראשון של כ-100 אלף יורו עבור כרטיסו של החלוץ, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. גורם בבית"ר: "הכל מסוכם, נותר רק לחתום". נבדקת אפשרות לצרף את אנתוני נווקאמה

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
רגע של נחת עבור בית"ר. ז'רקו קוראץ'/ברני ארדוב

נראה כי בכל הכאוס, העצבים ואי הוודאות שאופפים את בית"ר ירושלים, סוף סוף מגיעה בשורה חיובית מהקיץ הזה. ביממה האחרונה הגיעו בבית"ר לסיכום עם קבוצת זטה המונטנגרית על העברתו של החלוץ ז'רקו קוראץ'. קוראץ סיכם את תנאיו בבית"ר וחתם אמש (שלישי) על חוזהו, אך בבית"ר דרשו להעביר לקבוצתו את 165 אלף היורו בארבעה תשלומים והקבוצה המונטנגרית סירבה.

ביממה האחרונה הגיעו הצדדים לסיכום על לא יותר משלושה תשלומים כאשר התשלום הראשון יכלול מעל 50% מהסכום ויתקרב ל-100 אלף יורו. גורם בבית"ר הערב: "אפשר להגיד שפתרנו את הפלונטר. הגענו להבנות גם עם השחקן וגם עם הקבוצה. הכול מסוכם, נותר רק לחתום, אך עד שזה לא חתום זה לא חתום. קיבלנו המלצות על קוראץ' מהרבה מאוד אנשי מקצוע והוא רעב מאוד להצליח במועדון".

כמו כן, בבית"ר בודקים את האפשרות לצרף את אנתוני נווקאמה ששיחק בשנה שעברה תחת מנחם קורצקי בהפועל רעננה. הקבוצה מתעניינת באפשרות לצרף את הניגרי כמושאל עם אופציה לרכישה או לרכוש מחצית מכרטיסו, והתפתחויות בנושא צפויות בשבוע הבא.

במקביל, בקבוצה רוצים לצרף חלוץ נוסף שככל הנראה ייבחר מבין שלומי אזולאי ותומר סוויסה. בבית"ר ימתינו להחלטת הפועל באר שבע בנוגע לסוויסה ואם לא יירדו בסכומים הנדרשים עבור השאלת השחקן יוותרו עליו. בנוגע לבלם עדיין אין החלטה בבית"ר, כאשר על אף שהגיעו להבנות עם אדם קוקושקה במועדון מתלבטים לגביו ובעדיפות ראשונה רוצים לצרף את אנדריי פיליאבסקי.

בנוגע לאריאל הרוש, שני הצדדים עדיין מקווים כי השוער יעבור לחו"ל במהלך הקיץ. אם זה לא יקרה, הרוש יידרש לחתום על חוזה מעבר לעונה הקרובה, לפחות לעונה אחת נוספת כאשר ייתכן כי יידרש לקצץ בשכרו. גורמים בבית"ר שוחחו עם טביב לאחרונה וביקשו ממנו לרדת מהעץ בנושא של הרוש ולנסות להגיע עימו להבנות, כאשר גם המאמן מנחם קורצקי רוצה לראות אותו בשער הקבוצה בעונה הבאה.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מקווים שייצא לחו"ל. אריאל הרוש/ברני ארדוב

אך עם כל הכבוד לרכש, הבעיה האמיתית של בית"ר היא אווירת הכאוס בעקבות הקנס שהוטל על שחקנים בעקבות השביתה. שחקני הקבוצה שנקנסו בחודש משכורת שוחחו ביניהם גם במהלך החג כאשר כולם רותחים ולא מוכנים לקבל את העונש. בשלב זה כל השחקנים מאוגדים תחת ההסתדרות וממתינים לדיון בבית המשפט ביום שלישי הקרוב. אחד השחקנים החתומים במועדון לעונה הבאה אמר כי "חייב להיות שינוי בהחלטה. עדיף שטביב יעשה את זה לפני שנקבל את הכסף דרך בית המשפט כי אז גם כל מי שחתום כאן יישאר באווירה מסריחה. יכול להיות שהשביתה הייתה טעות, אבל מכאן ועד ההתנהלות הזאת הדרך ארוכה. כרגע זאת החלטה שהופכת את כל הקבוצה ותפגע בה מאוד".

פאבלו ברנדאן יצר קשר עם שחקנים בקבוצה במהלך החג ובירר כיצד הם תובעים את הקבוצה והאם יוכל להתאגד יחד איתם, אך בסופו של דבר החליט לפעול עצמאית וייתכן שיעשה זאת יחד עם ג'ונתן וילה עמו הוא נמצא בקשר. גם דושאן מאטוביץ רתח ששמע על העונש, אך בחר לשתוק כרגע בשל העובדה כי יש לו חוזה לעונה הבאה. אגב, סוכנו של מאטוביץ צפוי לתבוע את בית"ר בגין עמלה שלא שולמה לו בסך של כ-50 אלף ש"ח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully