וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: איירון ג'ון

ג'ון סינגלטון, שידע המון צרות בדרך, חבט להומראן במשחק הבכורה שלו והוביל את יוסטון ל-2:7 על האיינג'לס. אוהד נפל מהיציע במילווקי ונותר מחוסר הכרה למשך דקות ארוכות

ג'ון סינגלטון יוסטון אסטרוס חוטף מקלחת דאלאס קיוקל. BOB LEVEY, AP
מסע מפרך אל ההצלחה. סינגלטון מקבל מקלחת מדאלאס קיוקל/AP, BOB LEVEY

מהרגע הראשון ועד ממש לאחרונה, הקריירה של ג'ון סינגלטון לא התנהלה בצורה טובה במיוחד. אחד הפרוספקטים הגדולים במשחק נבחר בדראפט 2009 על ידי הפיליז והועבר שנתיים לאחר מכן ליוסטון. הוא נשלח להתפתח במיינורס, אבל בעונה שעברה הושעה ל-50 משחקים לאחר שנתפס בפעם השנייה על שימוש בסמים. באימוני האביב, לקראת העונה הנוכחית, סינגלטון הודה שהוא מכור למריחואנה וביקר במכון גמילה ואם לא די בכך, רגע לפני הופעת הבכורה שלו ב-MLB, הוא חתם שלשום על חוזה מאוד יוצא דופן ושנוי במחלוקת, כזה שיאפשר לאסטרוס לממש את האופציות עליו עד שיהיה בן 30, כך שהוא אומנם ירוויח המון כסף, אבל גם לא יוכל לבחון את שוק השחקנים החופשיים, אפילו אם יהיה ברור שהוא שווה יותר.

ואחרי כל ההקדמה הארוכה הזו, סינגלטון התייצב הלילה (בין שלישי לרביעי), למשחקו הראשון בליגה ועשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב: לשחק בייסבול. הילד בן ה-22 סחט הולכה על בסיסים מלאים באינינג השלישי, מה שהכניס הביתה עוד כוכב צעיר של האסטרוס, ג'ורג' ספרינגר. באינינג השמיני סינגלטון כבר ירה הומראן בכורה והפך לשחקן הראשון של יוסטון שרושם הומראן במשחקו הראשון בליגה מאז 2008. הטקסאנים ניצחו 2:7 את האיינג'לס.

עוד ב-AL:

* אמרנו הומראנים, אמרנו נלסון קרוז. הכוכב של בולטימור חזר מהמכה שספג ביד וירה להומראן 21 העונה ב-3:8 על האקסית המיתולוגית טקסס.

* ברט לאורי רשם הומראן תשיעי העונה וטורונטו ניצחה 3:5 בדטרויט במשחק בו כל הריצות נרשמו באינינג האחרון.

* אוקלנד ממשיכה להיות גבוה מעל המציאות. צמד של ברנדון מוס, כולל הומראן אחד ששבר שוויון באינינג העשירי, נתן לאייז 2:5 על היאנקיז בניו יורק.

* זנדר בוגארטס לא מספיק וחבט לעוד הומראן, אבל מייקל בורן, עם חבטת קלאץ' משלו באינינג השמיני, סידר לקליבלנד ניצחון נוסף על בוסטון, הפעם 3:5.

ברנדון מוס אוקלנד אתלטיקס. Mike McGinnis, GettyImages
ניצח ביאנקי סטדיום. מוס/GettyImages, Mike McGinnis

ב-NL:

* שמונה אינינגים חלקים של ג'ורדן צימרמן הובילו את וושינגטון ל-0:7 על פילדלפיה.

* ההגנה של סן פרנסיסקו ביצעה ארבע טעויות וסינסינטי ניצחה 3:8. דווין מסורקו עם עוד הומראן.

* המטס הובילו עד לאינינג השמיני, אבל בסוף נכנעו לווקאוף סינגל של נייט שירהולץ, שנתן 1:2 לקאבס.

* טרוי טולוויצקי חבט להומראן 15, אבל אריזונה ניצחה 2:4 בקולורדו.

* הומראנים של פדרו אלבארס וניל ווקר הובילו את פיטסבורג ל-1:4 בסן דייגו.

אינטרליג:

* מינסוטה ניצחה 4:6 במילווקי במשחק שהופסק לדקות ארוכות לאחר שאוהד מקומי נפל מגובה חמישה מטרים אל תוך הבולפן של הברוורס ונותר מחוסר הכרה. לאחר טיפול ממושך במקום, האוהד התעורר ופונה לבית החולים כשמצבו יציב.

* חוסה אבראו חבט להומראן 17 והוא בלתי ניתן לעצירה. הווייט סוקס ניצחו 1:4 בלוס אנג'לס את הדודג'רס.

* קנזס סיטי ניצחה 7:8 בסנט לואיס, כשהיא נעזרת באינינג חמישי של שש ריצות.

* הנדרסון אלבארס כיכב עם משחק מלא, חמש הכשות והשתקה של טמפה ביי. מיאמי ניצחה 0:1. שבעה ושמונה של כריס ארצ'ר לא מנעו ממנו הפסד.

* אטלנטה רצה ליתרון מוקדם, אבל סיאטל קבעה מהפך וניצחה בחוץ 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully