וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ההנהלה תתכנס לדון בהכנות לעונה הבאה

3.6.2014 / 10:01

בהנהלה ידונו בעתיד השחקנים ובסוגיית השארתו של המאמן מרקו בלבול. ברקע הועלו כבר ארבע אופציות חלופיות

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
יקבל את התנאים הדרושים? בלבול/מגד גוזני

הנהלת בני סכנין צפויה להתכנס היום (שני) כדי לדון בבעיות הכלכליות ובהכנות לעונה הבאה, זאת לאחר שהקבוצה קיבלה 300 אלף שקל מהעירייה ומצפה ממנה לעוד כ-1.2 מיליון. בהנהלה עדיין לא החלו בהכנות לעונה הבאה, דבר שמדאיג רבים במועדון ומן הסתם גם את השחקנים החתומים לעונה הבאה. מספר שחקנים ללא חוזה מחכים לשמוע מה יעלה בגורלם בעונה הבאה. "יש פה שחקנים שלא יחכו יותר מדי", אמר שחקן בקבוצה, "אם ההנהלה לא תתעורר שחקנים כמו דדי בן דיין, מור שושן ואפילו מוחמד גדיר ואחרים פשוט יסגרו בקבוצות אחרות".

בפגישה היום צפויים לדון בהנהלה גם בסוגיית מרקו בלבול. בהנהלה יש רוב להשארתו של המאמן, שהצעיד את סכנין בעונה החולפת לפלייאוף העליון. בסכנין לוקחים בחשבון שהורדת התקציב הצפויה עשויה להוביל לקשיים במו"מ עם בלבול, שיודע שהציפיות מהקבוצה יהיו גבוהות כרגע ולא יסכים לאמן בקבוצה בה אין לו את התנאים הדרושים. בקרב חלק מחברי ההנהלה כבר עלו ארבעה שמות כאופציות חלופיות: מנהל מחלקת הנוער ושחקן העבר של המועדון עבאס סואן, חיים שאבו, טל בנין וגיא לוי.

עם זאת גורמים בכירים בהנהלה אמרו שבלבול הוא האופציה המועדפת והוא זה שיקבל פנייה ראשונית ורק אם המו"מ לא יצלח הם יפנו לאופציות חלופיות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully