וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מרינו שינה את דעתו, לא יתבע את ה-NFL

אגדת העבר חבר ל-14 שחקנים נוספים ל-5,000 שכבר תבעו את הליגה והאשימו אותה בהטעייתם לגבי הסכנות לטווח ארוך הנגרמות מזעזועי מוח, אבל התחרט. השערה: רוצה תפקיד במיאמי

דן מרינו שחקן עבר פוטבול. GettyImages
גם הנסיגה מהתביעה מעוררת הדים. מרינו/GettyImages

דן מרינו בן ה-52, כוכב העבר של מיאמי דולפינס ואחד הקוורטרבקים הגדולים בכל הזמנים, הגיש, ביחד עם 14 שחקני עבר נוספים, תביעה נגד ה-NFL לבית המשפט הפדרלי בפילדלפיה. פחות מיממה לאחר מכן הוא התחרט והחליט לחזור בו מהתביעה, כשההשערה בתקשורת האמריקאית היא שהוא רוצה תפקיד בדולפינס, מה שיחייב אותו לעבוד מול הליגה.

התביעות של שחקני עבר ב-NFL כנגד הליגה, בגין זעזועי מוח ופציעות אחרות שנגרמו להם בשנים בהן היו פעילים ובתקופה בה ההסברה לא הייתה בולטת כפי שהיא היום, נפוצות מאוד בשנים האחרונות, אולם לא פעם עברו מתחת לרדאר. אמש מרינו, חבר היכל התהילה, ו-14 שותפים הצטרפו בתביעה לכמעט 5,000 שחקני עבר, שכבר הגישו תביעות דומות נגד הליגה, אותה הם מאשימים בהטעיית השחקנים לגבי הסכנות לטווח ארוך שנגרמות מזעזועי מוח. הליגה דוחה את הטענות הנ"ל.

מרינו פרש ב-1999 אחרי 17 עונות במדי הדולפינס, בהן ניפץ שלל שיאים. נכון להיום הוא מדורג שלישי בהיסטוריה בכמות היארדים עם 61,361 ובכמות הטאצ'דאונים עם 420.

בחודש אוגוסט האחרון הגיעה ליגת ה-NFL להסכם עם קבוצת שחקנים שתבעה על תשלום של 765 מיליון דולר, אולם בית המשפט דחה את ההסכם מספר חודשים לאחר שהושג.

עדכון ראשון: 3.6, 8:54

  • עוד באותו נושא:
  • דן מרינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully