וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: באר שבע מדורגת בסיבוב השני בליגה האירופית

1.6.2014 / 20:47

אלישע לוי נהנה מניצחון פנצוורוש, שמשאיר אותו מדורג בסיבוב השני. ינסה להימנע ממפגש מול אברדין, בוטב פלובדיב ויגודינה

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
תחייך, תחייך. אלישע לוי/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע עקבו הערב בדריכות אחר המחזור האחרון בליגה ההונגרית בו נאבקו פרנצוורוש ווידאוטון על הכרטיס לאירופה. לפני כשעה קלה הוכרע המאבק הזה לטובת פנצוורוש, שתקבל כרטיס לאירופה ותזכה את הקבוצה להיות מדורגת ולקבל הגרלה נוחה יחסית בסיבוב השני. במקרה שבו המדורגת רביעית ערב המחזור, וידאוטון, הייתה מסיימת שלישית (סיימה בתיקו בלבד), היא הייתה עוקפת את באר שבע שנהנית כרגע מהניקוד הנמוך של ישראל (5.375).

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, בבאר שבע החזיקו אצבעות לפנצוורוש ההונגרית במשחקה הביתי מול פאקסי (ניצחה 2:0), שניצחון בו היה מבטיח לה סופית את המקום השלישי. כעת, לאחר הניצחון של פנצווארוש, בבאר שבע יקוו להימנע ממפגש עם סנט ג'ונסון ואברדין (סקוטלנד), בוטב פלובדיב (בולגריה), דיוסגיורי (הונגריה), יגודינה (סרביה) או זבישה בידגושץ' (פולין). משחקי הסיבוב השני, אגב, יתקיימו ב-17 וב-24 ביולי. באר שבע תקיים את מחנה האימונים שלה בפולין בין ה-30 ביוני ל-10 ביולי, שבוע לפני המשחק הראשון.

ומה קורה בגזרת הרכש? במועדון מנסים לקדם את הגעת שלומי ארבייטמן, שהשבוע יתברר סופית האם ישחק במועדון. ארבייטמן אמור להיפגש עם הנהלת הקבוצה בניסיון להגיע לפשרה בעניין שכרו, שאמור היה לנוע העונה סביב 220 אלף יורו. המשא ומתן לגבי יובל שפונגין יימשך לאחר שישוב לחופשה בישראל לאחר משחקה של נבחרת ישראל מול הונדורס, הלילה.

שלומי ארבייטמן שחקן קבוצת גנט בכדורגל. קובי אליהו
יגיע לפשרה? ארבייטמו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully