וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה האימונים של הפועל תל אביב ייערך בישראל

הפרסום המוקדם בוואלה! ספורט הפך לרשמי: בשל העלויות האדומים לא יתאמנו בחו"ל. ברקוביץ': "מעדיף להביא שחקנים בכסף שנחסוך במקום לטייל באירופה". מחלקת הנוער בסכנת פירוק?

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: קשת סידי

קיומו של מחנה האימון של הפועל תל אביב, שתוכנן להתקיים בברלין בתאריכים 30.6-11.7, בוטל. האדומים, שהיו מודאגים מהעלויות של המחנה שתוכנן, יסתפקו במחנה אימונים שיתקיים בארץ. הערב (ראשון) התקיימה פגישה בנושא בין ההנהלה לצוות המקצועי והוחלט שהקבוצה תערוך את מחנה האימונים בארץ.

יציאה לברלין הייתה יכולה לסייע להפועל תל אביב בגלל שאיש עסקים שמקורב לקבוצה יממן את השהות שלה בבית מלון מקומי, אבל במועדון אומרים שאותו בית מלון מרוחק ממגרש האימונים, כך שלא יהיה חיסכון משמעותי. האדומים שקלו גם לקיים מחנה אימון בפולין, אבל בסופו של דבר הקבוצה לא תצא כלל לאירופה.

"על פי החלטת הצוות המקצועי שהתקבלה היום, הקבוצה תערוך מחנה אימונים מסודר ומקצועי בישראל, בשל הלו"ז הצפוף והצורך לסגור את הסגל שטרם הושלם", הודיעה הפועל תל אביב, "זאת בנוסף לעלויות הגבוהות הכרוכות ביציאה למחנה דומה בחו"ל. "במקביל לעבודה ולבניית הקבוצה הבוגרת עובדת ההנהלה על פתרונות טובים למחלקת הנוער כשהמטרה תהיה ליצור המשכיות ולגדל שחקנים נוספים שיעלו לבוגרים תוך צמצום יחסי גם במחלקת הנוער כחלק מתוכנית ההבראה הכללית". איל ברקוביץ' אמר על ההחלטה: "אני מעדיף להביא שחקנים בכסף שנחסוך במקום לצאת לטיולים באירופה".

"אני אבריא את הפועל תל אביב": פרופיל וראיון עם עידו חג'ג'

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב, לצד אסי דומב. יוסי ציפקיס
מעדיף לנצל את הכסף להבאת שחקנים. איל ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

עם או בלי קשר, המנג'ר החדש, איל ברקוביץ' מפרסם בימים אלה מחנה כדורגל לילדים, שיתקיים בדיוק באותם תאריכים בהם ייערך מחנה האימון של הפועל תל אביב. בפרסומת למחנה ישנה הבטחה שלמשתתפים יועברו אימונים על ידי ברקוביץ' עצמו, דבר שמותיר אותו בבעיה. מצד אחד הוא מחויב לילדים ומצד שני צריך לשהות עם הפועל תל אביב מתוקף תפקידו. במועדון מודעים לעניין וטוענים שבגלל שההתקשרות בין הצדדים הייתה מהירה, ישנם לא מעט דברים בלוח הזמנים של ברקוביץ' החופפים עם תפקדו החדש במועדון. בהפועל אומרים שבימים הקרובים ברקוביץ' אמור להסדיר את אותן בעיות כשבראש סדר העדיפות שלו נמצאת המחויבות שלו להפועל תל אביב.

עוד כאב ראש גדול הוא תקצוב מחלקת הנוער של הקבוצה. כידוע, כרגע עידו חג'ג' והמנכ"ל החדש יוסי סחלי, לא מתכננים להעביר תקציב נוסף למחלקה והיא תצטרך להתקיים מהכנסות שמוערכות במיליון וחצי שקל. יחד עם זאת, לאחר ההצלחות בשבוע שעבר של נבחרת ישראל בנוער שאליה משתייכים רמזי ספורי ושגיב יחזקאל, ויחד עם עליית קבוצת ילדים ב' של המועדון לרבע גמר מונדיאל הילדים, גבר הלחץ על ההנהלה להשקיע במחלקת הנוער סכומים גדולים.

כרגע, במחלקת הנוער טוענים שאם ההנהלה לא תזרים לפחות מיליון שקלים נוספים, היא תתפרק. "מועדון כמו הפועל תל אביב לא יכול להרשות לעצמו להיות בלי מחלקת נוער חזקה", אמר אחד הגורמים במועדון. "עם מה שמתוכנן עכשיו, ספק בכלל אם המחלקה תשרוד". בכל אופן, במחלקת הנוער מחכים לחזרתו של איתי מרדכי מצרפת ואז ינסו שם לעבוד על תכנית שתתאים לקיצוץ הנרחב בתקציב המחלקה.

בהפועל תל אביב שמחו היום לבשר שקבוצת ילדים ב' של המועדון עלתה לגמר הטורניר הבינלאומי בו משתתפות 72 קבוצות, ביניהן כאלה השייכות למועדוני פאר בכדורגל העולמי. הקבוצה בראשותו של המאמן ניב סידי גברה 0:2 על קבוצת לה-הברה הצרפתית. משחק הגמר יתקיים הערב לאחר חצי הגמר השני. "הקבוצה עושה פה טורניר מדהים. ניצחנו בחצי הגמר כשביציעים 4,000 איש", אמר המנהל המקצועי של הנוער איתי מרדכי, שנמצא עם הקבוצה בצרפת, "זה טורניר ברמה בינ"ל, ברמה גבוהה מאוד, ואנחנו גאים בהישג הזה שעושה טוב למחלקת הנוער ולמועדון הפועל ת"א בכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully