וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דו"ח המשקיף: הפועל ירושלים תעמוד לדין

1.6.2014 / 14:59

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל ביקש לקנוס את הקבוצה ב-20 אלף שקלים בפועל ו-50 על תנאי, בגין התנהגות אוהדיה

אוהדי הפועל ירושלים מדליקים אבוקה ביצי באולם מלחה. יוסי ציפקיס
היועץ המשפטי דורש עונש רדיוס על תנאי/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים תעמוד לדין משמעתי בעקבות ההתנהגות של אוהדיה במשחק הפלייאוף נגד מכבי חיפה ביום שישי האחרון. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל קיבל לידיו את דו"ח המשקיף והמליץ לקנוס את הקבוצה ב-20 אלף שקלים, בנוסף לקנס כספי על תנאי בסך 40 אלף שקלים (למשך שנה). כמו כן ממליץ היועץ על קיום משחק ביתי ברדיוס של 50 ק"מ על תנאי למשך שנה - במקרה של עבירה חוזרת.

בהמלצתו לאיגוד הכדורסל נכתב בין היתר כי "מדו"ח המשקיף עולה, בין היתר, כי בסיום המשחק נזרקה אבוקה על ידי קהל אוהדי קבוצת הפועל ירושלים כאשר הסדרנים שהיו במשחק ביחד עם הנהלת הקבוצה הרגיעו את קהל האוהדים של הקבוצה. מעבר לכך הן מהדיווח והן מהדו"ח של משטרת ישראל בנוגע למשחק עולה, בין היתר, כי בסיום המשחק הודלקו אבוקות ביציע אוהדי הקבוצה; כאשר במהלך התפרעות של אוהדי הקבוצה אשר נהדפו על ידי הסדרנים והשוטרים. לתוך היציע, הושלך בקבוק מים לעבר אוהדי חיפה, ונעצר חשוד אשר הודה בביצוע המעשה".

עוד הסביר היועץ כי "בנסיבות העניין, אני סבור כי יש להעמיד לדין משמעתי את הקבוצה בגין עבירה לכאורה על הוראות סעיף 'התפרעות, תגרה ותקיפה'; ו/או בגין עבירה לכאורה. והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים... באשר לעונש אני סבור כי יש להתייחס למעשי האלימות והתפרעות אוהדי הקבוצה במשחק כגון דא, בחומרה, והכל - במטרה למנוע ולהוקיע אותם בעתיד".

בהתייחס להחלטת איגוד הכדורסל להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות המשחק ביום שישי, אמרו בהפועל ירושלים: "כפי שכבר מסרנו, לאחר שהסתיים המשחק בצורה מושלמת, הודלקו מספר אבוקות על ידי אוהדי הקבוצה, מעשה לא ראוי ולא במקום. חשוב לציין כי האבוקות לא הושלכו, למגרש, והן כובו באין מפריע על ידי כוחות הביטחון, וכי כל האירוע התרחש לאחר שהשופטים ושחקני היריבה כבר ירדו מהפרקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully