וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא יודע מאיפה כל הדיווחים. זה חוסר אחריות"

1.6.2014 / 13:26

מאמן מכבי ת"א עסק בשמועות לגבי עתידו: "כל מה שנכתב לא נכון". לקראת אילת: "יהיה קשה. כל משחק בחצי הגמר הוא קשה"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
לא מתרגש מהדיווחים. בלאט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תנסה להבטיח כבר מחר (שני) את מקומה בגמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל. הצהובים ידרימו לאילת, שם הפסידו בשבוע שעבר, לקראת המשחק הרביעי בסדרה כאשר הם מובילים 1:2. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להפגין "אגרסיביות, נחישות וריכוז לאורך כל המשחק".

המאמן דיוויד בלאט אמר לקראת המפגש: "היה משחק קשה באילת בפעם הקודמת. אילת קבוצה טובה מאוד. כל משחק חוץ הוא סיפור שונה, זה פלייאוף, חצי גמר. אני מצפה לעוד משחק קשה. כדי לגמור את הסיפור לטובתנו, צריך לשחק בצורה נכונה, עם הרבה מאוד תשוקה, רצון וחוכמה. לגבי הסגל, כולם צפויים לשחק למעט יוגב אוחיון הפצוע. החיסרון שלנו מקשה מאוד על כולנו".

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב מול קווין פאלמר שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
אוחיון יחסר, הצהובים רוצים לסגור עניין באילת/ברני ארדוב

אתמול פורסם במספר מקומות באירופה כי בלאט הודיע לראשי צסק"א מוסקבה, שחשקה בשירותיו, כי הוא לא יאמן שם בעונה הבאה. בלאט התייחס לדיווחים: "חוץ מזה שהדברים לחלוטין לא נכונים, אין לי מה להגיד על זה. אני לא יודע מאיפה זה בא. בשבוע שעבר היה כתוב בכלל שאני חתום בצסק"א ולצערי הרב, המדיה ממשיכה להוכיח את עצמה כלא אחראית וללא הרבה מושג. האם זה פוגע בי או משפיע עליי? ממש לא. כפי שעשיתי לאורך כל העונה, אני לא שם לב לזה בכלל, זה לא מפריע עליי ולא משפיע".

לשאלה על התקדמות המגעים עם מכבי תל אביב השיב המאמן: "בשבוע האחרון לא הייתה התקדמות, אבל אנחנו באמצע הסדרה. מה שחשוב לי, המטרה כרגע, היא לזכות באליפות. כל מה שיקרה לאחר מכן, יקרה. כרגע הראש שלי ושל הקבוצה הוא בתוך הסדרה".

ראשי הקבוצה כבר קיימו מספר פגישות עם בלאט, כולל ביום חמישי האחרון לאחר המשחק השלישי בסדרה מול אילת. בקבוצה הבהירו לבלאט כי הם מעוניינים שימשיך. באחת השיחות בין הצדדים ביקש בלאט כי תקציב הקבוצה, העומד על כ-20 מיליון דולרים, יעלה, אולם נענה כי אין כוונה להגדיל משמעותית את התקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully