וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוראץ': "סיכוי טוב שאגיע לבית"ר, נמתין כמה ימים"

1.6.2014 / 20:00

החלוץ המונטנגרי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קרוב לסיכום בבירה: "זה עדיין לא סגור, אבל הכיוון בהחלט חיובי"

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה מול אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בשנה הבאה ביחד? קוראץ' וקריאף/אדריאן הרבשטיין

חלוץ הפועל חיפה בעונה החולפת, ז'רקו קוראץ', קרוב לסיכום בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה נמצאת במו"מ מתקדם עם קבוצתו של החלוץ המונטנגרי, זטה, ולמרות שקיימים פערים קטנים בין הצדדים, ההערכה היא שהעסקה תיסגר ושבית"ר תשלם עבורו כ-150 אלף דולר. קוראץ' בן ה-26 הושאל בעונה החולפת מזטה להפועל חיפה והוא כבש במדיה 11 שערי ליגה. הוא שיחק בעבר גם בוויבודינה הסרבית ובשריף טיראספול המולדובית.

"יש סיכויים טובים שאגיע לבית"ר ירושלים", אישר קוראץ' בשיחה עם וואלה! ספורט. "דיברתי בימים האחרונים עם דריו פרננדס והוא אמר לי רק דברים טובים על הקבוצה. אני יודע שזה מועדון שזכה בהרבה אליפויות, מועדון גדול בישראל עם קהל נהדר שתומך בקבוצה כל הזמן. לפי מה שהבנתי בבית"ר דיברו גם עם זטה שאחתום בסופו של דבר בבית"ר אבל עדיין שום דבר לא סגור. הכיוון חיובי מאוד אבל צריך להמתין עוד כמה שנים".

בתוך כך, בבית"ר החליטו לרדת בשלב זה מהבלם הפולני אדם קוקושקה, זאת מתוך כוונה להתמקד בניסיון לצרף את אנדריי פיליאבסקי. בקבוצה מהבירה ממתינים לשמוע מה הן הדרישות של השחקן ובהמשך אלו של מכבי חיפה. אם האוקראיני לא יגיע, בקבוצה ישקלו לפנות לאופציה של דינו שקבורץ או להשארתו של ג'ונתן וילה כבלם. ניסו קפילוטו עדיין ממתין להצעה, אך במקביל בודק הצעות נוספות. גם בנוגע לישראלים אין כל חדש. המו"מ עם חנן ממן לא התקדם וגם בנוגע לתומר סוויסה לא נערכו שיחות עם הפועל באר שבע על מנת לקדם את העסקה.

אלי טביב שוחח בסוף השבוע עם אלדד פרי וצפוי להשיב לו בצורה מסודרת בימים הקרובים שהטיוטה שהגיש אינה רצינית ואם יש איזשהו רצון מצדו לעסקה הוא צריך לשלוח מסמך שונה לגמרי. יכול להיות שראש העיר, ניר ברקת, ייכנס לעובי הקורה בנושא על מנת להוריד את פרי מכל הסעיפים שאינם מקובלים על טביב. יחד עם זאת הסיכוי ששני הצדדים יגיעו להבנות מוגדרים כקלושים.

בית"ר פרסמה הודעה רשמית בעניין: "הבעלים של בית"ר, אלי טביב, הגיש תשובה להצעתו של ד"ר אלדד פרי להיכנס כשותף של 50 אחוז בבעלות על המועדון. בבסיס התשובה משיב על הבעלים על הדרושה התמוהה של פרי לזכות וטו. אם יש שותפות מלאה, אין מקום לפריבילגיה הזו לאף אחד מבין הצדדים. טביב רוצה ומוכן להגדיל את התקציב באופן משמעותי בתמורה להפקדת של פרי לקופת המועדון מחצית מסכום הכסף שהשקיע טביב עד כה בתמורה למחצית מהבעלות. כעת ממתין טביב להחלטתו ולתשובתו של אלדד פרי.

"ללא כל קשר במועדון תחת הנהגתו עמלים יום וליל לקראת העונה הקרובה בכל הנוגע לסגירת מעגל השחקנים שיהיה איכותי ומחנה אימון שיתקיים בגרמניה בחודש יולי הקרוב".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
התעודד מהשיחות. הרוש/ברני ארדוב

בבית"ר מחכים להבהרות בנוגע לחוקיות המשפטית של הקנסות לשחקנים ורק לאחר מכן יודיעו להם על גובהם. יש לציין שבמועדון הוחלט כי השחקנים ייקנסו באחוז יחסי למשכורות שלהם וללא קשר למעורבות שחקן כזה או אחר בשביתה ולכן כולם ייקנסו באחוז זהה ממשכורתם. אגב, שחקני בית"ר שוחחו ושלחו הודעות בסוף השבוע לאריאל הרוש, עודדו אותו וחיזקו אותו בעקבות משחק הנבחרת במקסיקו בו הוא היה אשם בספיגה שניים משלושת השערים. שחקנים סיפרו שהרוש נשמע שבור בהתחלה, אך התעודד לאורך הסופשבוע בעקבות התמיכה שהוא קיבל. הרוש צפוי לפתוח גם הלילה במשחק הנבחרת נגד הונדורס.

מי שלא יגיע לבית"ר העונה הוא אלי אוחנה. האחרון שוחח עם טביב לאחרונה ונטה לקבל את הצעת הבעלים להצטרף ולעמוד בראש המועדון, אבל נראה שעליית נבחרת הנוער לאליפות אירופה, יחד עם כל הכאוס בבית"ר ירושלים, ישאירו את המאמן בהתאחדות בשלב זה. אגב, טביב התקשר לאוחנה ביום שישי בערב לברך אותו על העלייה לאליפות אירופה. טביב: "מגיע לאוחנה, הוא עבר שנים קשות. לא מפרגנים לו כאן וחבל כי הוא באמת איש מקצוע איכותי. תמיד אמרתי שאני רוצה אותו בבית"ר והוא יודע שברגע שירצה, יום למחרת הוא יצטרף".

(עדכון ראשון: 13:29)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully