וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בעסקת שיר צדק. סטנוייביץ' רוצה בלם זר בכיר

1.6.2014 / 10:10

מכבי חיפה וקרית שמונה לא הגיעו להבנות לגבי הבלם, המאמן עדיין בוחן אופציות בסרביה וקרואטיה. כליבאת: "שמח לחזור"

בלם עירוני קרית שמונה שיר צדק. ברני ארדוב
הסכומים אינם ריאליים. צדק/ברני ארדוב

מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה לא הגיעו להבנות בנוגע להעברת שיר צדק ונראה שהעסקה לא תצא לפועל בסופו של דבר. בסוף השבוע נערכו שיחות נוספות בין הצדדים בניסיון לסגור את ההעברה, אבל במועדון הירוק טוענים שהסכומים שדורשת קרית שמונה, כשלושה מיליון שקל, אינם ריאליים בשלב זה.

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מתעקש על בלם זר.
כזכור, שלושה בלמים כבר נמצאים על הפרק. בלם ארמיניה בילפלד וויאדין סאביץ' (23) הוא הבכיר בניהם, כשגם בלם פרטיזן בלגרד מילוש אוסטוייץ' (22) ובלם היידוק ספליט מריו מלוצ'ה (24) הקרואטי הוזכרו כמועמדים. ללא קשר, המאמן רוצה גם בלם ישראלי כששמו של טל בן חיים הוזכר. סארי פלאח מתכוון להגיע לאימוני פתיחת העונה אם לא יסגור בקרוב בקבוצה בחו"ל. חיפה דורשת לפחות חצי מיליון יורו תמורת ההעברה וכרגע לא הוגשה הצעה רשמית עבורו. המועדון ניהל בימים האחרונים מגעים לרכישת הקשר האחורי של צ'רנומורץ בורגאס, מילן גמאקוב, אך הוא ככל הנראה יחתום בקטאניה האיטלקית.

סטנוייביץ' ישחרר בקרוב מספר חלוצים מהסגל שלו, זאת בעקבות העומס הרב שנוצר בעמדה. המאמן נוהג לשחק בשיטה שכוללת חלוץ אחד, מה שרק מגביר את התחרות על העמדה הזאת. חיפה החתימה בקיץ את מוחמדו אידריסו הקמרוני ואת שחר הירש, אבל הם מתווספים לשמעון אבוחצירא, שובל גוזלן, שון וייסמן, דור חוגי ואלון תורג'מן ששיחקו בקבוצה, וגם למושאלים דינו אנדלובו, שלומי אזולאי וחן עזריאל, שאותם סטנוייביץ' נוטה להשאיל לעונה נוספת.

ההחלטה לשחרר את סינטאיהו סלליך הגיעה על רקע החלטה אחרת של המאמן – להשיב את מוחמד כליבאת לסגל. "אני שמח לחזור למכבי חיפה ולחזור לסגל. מעכשיו חובת ההוכחה היא עליי, אני רוצה להצדיק את החזרה שלי ואני מאמין שכך אעשה. אני רוצה להודות לבני סכנין על שתי עונות נפלאות. זה היה בית חם בשבילי ואני מאחל להם הצלחה מכל הלב", אמר אתמול כליבאת שחוזר לסגל לראשונה מאז עידן אלישע לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully