וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן יבצע ארבעה שינויים. ורמוט ובן חיים בקישור

1.6.2014 / 7:33

נבחרת ישראל ערכה אימון מסכם לקראת הונדורס (ב', 4:00, 5+), שהר ורפאלוב בחוץ, טיבי ונאתכו בהרכב. המאמן: "מצפה לשיפור". בניון: "הונדורס בשיאה"

גילי ורמוט נבחרת ישראל בכדורגל. מתוך דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר יצרן
ורמוט יעלה בהרכב, שהר על הספסל הפעם/אתר יצרן, מתוך דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

אחרי שהובסה 3:0 במשחק החוץ במקסיקו בלילה שבין רביעי לחמישי, נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת משחק הידידות שלה מול הונדורס, שייערך הלילה (בין ראשון לשני, 4:00, 5+) ביוסטון. היום תערוך הנבחרת את האימון המסכם באצטדיון שיארח את המשחק – BBVA COMPASS STADIUM. עוד קודם לכן תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק.

הנבחרת נחתה ביום חמישי ביוסטון והשחקנים ששותפו בתבוסה למקסיקו קיימו אימון קל. במהלך השבת התארחו במלון הנבחרת גם הקונסולית מאיה קדוש ומשפחתה. קדוש עדכנה את השחקנים כי יותר מ-12 אלף כרטיסים נמכרו למשחק ובסך הכל אמורים להגיע כ-22 אלף צופים, כמספר המקומות באצטדיון.

המאמן אלי גוטמן תרגל את ההרכב הסופי לקראת המשחק וממנו עולה כי איתן טיבי יפתח במרכז ההגנה במקום רמי גרשון ואילו ביברס נאתכו יחליף את בירם כיאל במרכז הקישור. גם גילי ורמוט תורגל בהרכב במקום ליאור רפאלוב ואילו טל בן חיים אמור לפתוח במקום בן שהר. המשמעות: אבי ריקן, מאור בוזגלו ועדן בן בסט, שהר ויוסי בניון ימתינו על הספסל. השוער אריאל הרוש שמקבל גיבוי מאנשי הנבחרת יפתח. בנבחרת סבורים שפגיעה במעמדו עשויה לפגוע בנבחרת בהמשך.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל בכדורגל. מתוך דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר יצרן
למרות הטעויות הגדולות, הרוש ימשיך בשער/אתר יצרן, מתוך דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

גוטמן אמר במסיבת העיתונאים: "אני מצפה לראות את הנבחרת משתפרת מהמשחק האחרון מול מקסיקו. עלינו להשתפר בכל הפרמטרים הקבוצתיים. אנחנו מכירים את נבחרת הונדורס ושחקני המפתח שלה ולנבחרת ישראל מעולם לא היה קל מול נבחרות כאלו".

גוטמן נשאל אם יש הבדל בין המשחק הלילה למשחק בשנה שעברה בין שתי הנבחרות, בו ניצחה ישראל 0:2 בניו יורק: "בשנה שעברה הגענו לניו יורק והתכוננו אך ורק למשחק אחד. הפעם עשינו גיחה למקסיקו וזה הקשה על ההכנה, בעיקר בשל הגובה בו התקיים המשחק. גם במשחק הקודם בו ניצחנו לא הייתה לנו עליונות על נבחרת הונדורס. היה משחק שקול ואני מצפה למשחק דומה גם הלילה".

יוסי בניון התראיין בסיום האימון ואמר: "אני מכיר חלק משחקני נבחרת הונדורס. הגענו אתמול ממקסיקו ובהמשך נקיים אסיפה בנושא סגנון המשחק של הונדורס בשני המשחקים האחרונים שקיימה. נעשה את המקסימום כדי ללמוד אותם היטב".

בניון נשאל לאיזה סוג משחק הוא מצפה ואמר: "אנחנו מצפים למשחק קשה. השחקנים אשר מתוכננים למונדיאל ירצו להראות למאמן שלהם שהם יכולים להתמודד במשחקים חשובים, אבל גם אנחנו נבוא לשחק כדורגל טוב ונרצה לסיים בתוצאה טובה עבורנו. המשחק בשנה שעברה היה שקול, במחצית הראשונה הונדורס הגיעה להמון מצבים, אבל הצלחנו לעצור אותם. בחצי השני של המשחק הראינו כדורגל טוב יותר והצלחנו להבקיע שני שערים. יהיה קשה מכיוון שזו נבחרת שנמצאת כרגע בשיא המוכנות לקראת המונדיאל".

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אריאל הרוש, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, שרן ייני, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, טל בן חיים, עומר דמארי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. מתוך דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר יצרן
מקווה ליכולת טובה יותר מאשר נגד מקסיקו. גוטמן/אתר יצרן, מתוך דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully