וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וש פרימן שוחרר מהג'איינטס

31.5.2014 / 12:46

איליי מאנינג התייצב לפתיחת האימונים לאחר הניתוח שעבר, מה שהוביל לשחרורו של פרימן, אחרי שישה שבועות בלבד בקבוצה

ג'וש פרימן שחקן מינסוטה וייקינגס. Elsa, GettyImages
צולל וצולל. פרימן/GettyImages, Elsa

לאט לאט, ב-NFL מתחילים להתארגן לקראת העונה הבאה. הלילה (בין שישי לשבת), הודיעה ניו יורק ג'איינטס לקוורטרבק ג'וש פרימן כי הוא מסיים את דרכו בקבוצה, זאת לאחר שהכחולים ראו כי איליי מאנינג, שעבר ניתוח בקרסול במהלך הפגרה, כשיר והתייצב לאימוני הרשות שהחלו שלשום.

פרימן, בחירת סיבוב ראשון של טמפה ביי בדראפט 2009, נחתך על ידי הבאקנירס בעונה שעברה לאחר עימות עם המאמן גרג שיאנו. הוא חתם במינסוטה, אולם לא מצא את מקומו גם שם והצטרף לג'איינטס לפני שישה שבועות. לא ברור מה צופן לו העתיד כעת.

ג'וש גורדון קליבלנד בראונס. John Grieshop, GettyImages
לא מפסיק להסתבך. גורדון/GettyImages, John Grieshop

* ג'וש גורדון, התופס המצוין של קליבלנד, לא מפסיק להסתבך. גורדון ניצב בפני השעייה מהעונה הקרובה כולה לאחר שנכשל בבדיקת סמים ונתפס עם שרידי מריחאונה, חטף כעת מהמשטרה קנס על נהיגה במהירות מופרזת. חמור מכך, כאשר השוטרים ניגשו לרכבו של השחקן, הם מצאו לצדו מריחואנה במשקל 200 גרם.

* מי שכבר ספג השעייה מהעונה הקרובה כולה הוא הליינבקר של אריזונה, דריל וושינגטון, שהואשם בעבירה על חוקי הסמים של הליגה. וושינגטון החמיץ ארבעה משחקים בעונה שעברה בשל שימוש בחומרים אסורים. גם וויל היל, הסייפטי של הג'איינטס, הושעה לשישה משחקים על שימוש בחומרים אסורים.

* ארון הרננדז, שמנסה בימים אלה להתגונן כנגד האישומים נגדו על רצח של שלושה בני אדם, מתחיל להיכנס לבעיה כלכלית. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, לטייט אנד לשעבר של ניו אינגלנד אין כסף לשלם לעורכי דינו והוא מחפש פתרון לסיטואציה הזו, אולם ייתכן כי הוא ייאלץ להחליפם בפרקליטים זולים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully