וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שוער ליברץ הצ'כית מועמד

30.5.2014 / 12:11

אחרי שמועמדותו של בוריאן ירדה , פרמיסל קובאר בן ה-28 נכנס למו"מ,. גם עם דג'אני החל מו"מ, אך הפערים גדולים

שוער סלובן ליברץ פז'מסיל קובארז'. GettyImages
מועמד להפועל חיפה. פרימסל קובאר/GettyImages

הפועל חיפה מעוניינת בשוערה של ליברץ הצ'כית, פרמיסל קובאר. בקבוצה פתחו במו"מ עם השחקן. בחיפה רצו מאוד את שוער נבחרת קנדה מילאן בוריאן, אך זה החליט בסופו של דבר לבקש שישים אלף דולר יותר ממה שהוצע לו מה שהביא לפיצוץ העסקה.

כעת עטר מעוניין בשוער הצ'כי, כשבשלב זה עדיין קיימים פערים לא קטנים בין הצדדים ובחיפה ינסו לגשר עליהם. בקובאר מעוניינת קבוצה נוספת מהליגה הצ'כית שנמצאת עם השחקן במו"מ כבר שבועיים וחצי, אך בשלב זה המו"מ לא צולח וגם שם קיימים פערים. במקביל ראובן עטר מחזיק בשמות של שלושה שוערים נוספים אותם היה רוצה לראות ואם המו"מ עם קובאר ייכשל, הוא ינסה להביא את אחד מהם לקבוצה.

בנוסף, בימים האחרונים ניסו גורמים המקורבים למועדון לנסות לקדם את מועמדותו של רן יצחק לקבוצה. יצחק, שגדל במועדון, מוערך על ידי גורמים בחיפה וכעת נעשה ניסיון לשדך אותו מחדש לקבוצה. עם זאת, לא ברור עדיין מהי עמדתו של ראובן עטר בנוגע לצירוף אפשרי שלו.

כמו כן, התקיים לאחרונה משא ומתן בין חיפה לקובי דג'אני שקיבל הודעה שהוא לא בתוכניות של הפועל באר שבע. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עטר הציב את דג'אני ברשימת המועמדים שלו אלא שכעת מתברר שיש פערים גדולים בין השחקן לבין חיפה ובשלב זה נראה שהסיכויים שדג'אני יגיע לא גבוהים.

רן יצחק, הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ילבש את האדום של הפועל חיפה? רן יצחק חוגג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully