וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "50% ששפונגין וארבייטמן ישחקו אצלנו"

30.5.2014 / 11:49

בקבוצה ינסו לסגור בשבוע הבא את העברת שחקני מונס. מגן שמאלי לא יצטרף, הסיבה: אילוז ישמש כמחליף בשני האגפים

יובל שפונגין, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"הפערים ניתנים לגישור". יובל שפונגין/ברני ארדוב

"50 אחוז ששפונגין וארבייטמן יצטרפו אלינו. זה נכון שכרגע יש פערים, אבל הם בהחלט ניתנים לגישור", כך אמרו הבוקר (שישי) בהפועל באר שבע בעקבות המגעים עם שני שחקני מונס, יובל שפונגין ושלומי ארבייטמן, אותם ביקש המאמן אלישע לוי להחתים בקבוצה. השניים, שעל המגעים עימם פורסם בוואלה! ספורט, כבר הביעו נכונות לשוב לישראל אם הצדדים יגיעו לסיכום. שפונגין כבר הבהיר לבאר שבע שאם לא יקבל הצעה טובה יותר מאירופה, הוא ישקול ברצינות לחתום בקבוצה. לגבי ארבייטמן, הצדדים סיכמו כי יקיימו שיחה נוספת בתחילת השבוע בניסיון לגשר על הפערים.

בסביבתו של השחקן סיפרו הבוקר כי "הפערים לא גדולים, ועם קצת רצון טוב של שני הצדדים יהיה אפשר לסגור את העסקה כבר בשבוע הבא". לגבי מאור מליקסון ובן שהר אין כל שינוי, משום שהם עדיין לא החליטו סופית האם לשוב לישראל. "כרגע מאור רוצה להישאר בצרפת, אבל אם הוא ישנה את דעתו הוא ישחק אצלנו", סבורים במועדון. המאמן אלישע לוי יעביר עד תחילת השבוע את רשימת המועמדים הסופית לתפקיד הקשר האחורי. אף אחד מאותם מועמדים לא שיחק בעבר בישראל, כך שהמאמן זקוק לעוד מעט זמן כדי לקבל החלטה סופית בעניין.

ישראל זגורי הפועל תל אביב אביתר אילוז הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יכול לשחק בשני האגפים. אילוז/ברני ארדוב

בנושא אחר: לאור השחרור של המגן השמאלי בן תורג'מן, במועדון החליטו לא לצרף מגן שמאלי. הסיבה: אביתר אילוז יכול לשחק כמגן בשני האגפים וישמש כמחליף לאופיר דוידזאדה. מאמן השוערים ישראל עיני סיכם אתמול על הישארותו בקבוצה, כשגם מאמן הכושר מאירי סיני נמצא על סף סיכום לעונה נוספת. "כל הצוות שעבד בעונה שעברה צפוי להישאר", אמרו במועדון. הבלם דניאל אסקלינג יגיע לאימון הפתיחה של הקבוצה וההערכה היא שהוא יחתום.

לקבוצה הוצעו שני שוערים שאמורים למלא את תפקיד השוער השני, במקום שלומי בן חמו שעזב: גד עמוס ורובי לבקוביץ'. עמוס, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק בעונה החולפת באחי נצרת והיה השוער הראשון שלה. לבקוביץ' שיחק לפני שנתיים במכבי פתח תקוה, וממנה עבר בינואר למכבי נתניה בה מיעט לשחק. בעונה החולפת הוא לא שיחק כדורגל וניסה ללא הצלחה לצאת לאירופה. שוער נוסף שהוצע: אוהד סיידוף מבית"ר ירושלים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully