וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב סגרה מחנה אימון לקיץ

האדומים ישהו בברלין מה-30 ביוני עד ה-11 ביולי. הערב ב-18:00 בשידור ישיר בוואלה! ספורט: מסע"ת איל ברקוביץ'

עוזר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. קובי אליהו
יש כבר מחנה אימון. דומב/קובי אליהו

הפועל תל אביב תקיים היום (חמישי, 18:00, שידור ישיר בוואלה! ספורט) מסיבת עיתונאים שבה יוצגו באופן רשמי המנג'ר החדש איל ברקוביץ' והמאמן החדש אסי דומב. השניים כבר למעשה החלו לעבוד ומחפשים שחקני חיזוק לקבוצה כדי לעבות את הסגל. המטרה היא שעד מחנה האימון, שנסגר אמש בברלין, יושלם רוב הסגל של האדומים. חבר הדריקטוריון סיימון כץ, שנשלח מטעם הקבוצה לגרמניה, סגר את תאריכי המחנה, שאמור להתקיים בין ה-30 ליוני עד ה-11 ביולי.

במסיבת העיתונאים שלו אמש, רמז חיים רמון כי שחקנים בכירים שלא יהיו מוכנים לקצץ במשכורתם לא יהיו בהפועל בעונה הבאה, ולכן גם שחקנים שכרגע נמצאים בתכניות עלולים להיות משוחררים, אם לא יבואו לקראת המועדון.

במועדון לא מכחישים את הפרסומים לגבי התעניינות מצד איל ברקוביץ' ביוסי בניון, אולם טוענים כי גם אם קפטן נבחרת ישראל יסכים להגיע, ראשי הקבוצה יתנגדו. "אין דבר כזה שמצד אחד מבקשים משחקנים לקצץ בחוזיהם ומצד השני נחתים שחקנים מאוד יקרים", אמר גורם בקבוצה. "הדברים נעשו ללא תיאום עם ההנהלה וגם אם הכוונות של אייל טובות ויש לו גם אדם שיממן את העסקה, זה לא יושב בקנה אחד עם תכנית ההבראה והקיצוצים שיש במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully