וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה של לנסקי: "היא עוברת משפט שדה"

28.5.2014 / 19:09

עו"ד אייל יפה טוען כי האצנית לא קיבלה את החלטת ועדת השימוע: "נמסרה לתקשורת לפני שהתקבלה". אשארוב מכחיש

אולגה לנסקי ספרינטרית ישראלית. נמרוד סונדרס
"היא אלופת ישראל והיא אמורה לייצג את ישראל, ומה שקורה זה שפוגעים בה". אולגה לנסקי/נמרוד סונדרס

האצנית אולגה לנסקי עדיין ממתינה לזימון לוועדת משמעת בעניינה, ובזמן הזה תוקף פרקליטה, עו"ד אייל יפה, את התנהלות הוועדה למניעת חומרים אסורים בספורט והעומד בראשה, ז'אק אשארוב. לטענתו, החלטת הוועדה להעמיד לדין את האצנית נמסרה לתקשורת על ידי אשארוב 12 שעות לפני שהתקבלה באופן רשמי.

במכתב שהופנה מטעמה של לנסקי לוועדה למניעת הסימום בספורט מבקש יפה רשימת מסמכים ומפנה שאלות כגון "מי מינה את חברי ועדת השימוע? מדוע יושב ראש הוועדה ד"ר אשרוב מסר לתקשורת את ההחלטה למעלה מ-12 שעות לפני שנתקבלה? מדוע ההחלטה של צוות השימוע הועברה באופן רשמי לתקשורת בטרם נמסרה לנאשמת או בא כוחה?". עוד טוען יפה כי ההחלטה בכתב של ועדת השימוע לא נמסרה לו עד לרגע זה.

בסיום מכתבו מבקש יפה לקבוע דיון דחוף ככל האפשר להעמדתה לדין של לנסקי מכיוון שבחודש הבא מתקיימות שתי תחרויות שלנסקי מתכוונת להשתתף בהם, אליפות הים התיכון עד גיל 23 ותחרות של אליפות ישראל לבוגרים. "ראוי לקבוע דיון מוקדם ולסיים את ההליכים קודם לקיום התחרויות", הבהיר יפה.

אולגה לנסקי אתלטית ישראלית. מגד גוזני
אשארוב: "נתתי לה את כל הבמה האפשרית כדי שהיא תגיד את כל מה שיש לה להגיד". לנסקי/מגד גוזני

יפה אמר עוד לוואלה! ספורט: "אולגה עוברת עינוי דין. היא צריכה לגמור את הנושא הזה כמה שיותר מהר, ואנחנו מאמינים שהיא תצא זכאית למרות משפט השדה וההתנהלות הלא ראויה כלפיה. כל מה שקורה פוגע בה. יש לה תחרויות שהיא מעוניינת להשתתף בהן ולייצג את ישראל. הסכמתי לפנים משורת הדין שהיא לא תשתתף בתחרות שנערכה בסוף השבוע האחרון, אבל מעבר לזה אנחנו רוצים שזה יהיה מאחורינו ושהיא תחזור להתחרות. היא אלופת ישראל והיא אמורה לייצג את ישראל, ומה שקורה זה שפוגעים בה".

ז'אק אשארוב מסר בתגובה: "הדברים אינם נכונים. עורך דינה של אולגה לנסקי קיבל את המידע תוך כדי ישיבת השימוע, ואני לא רוצה לפרט מעבר לזה כי זה לא לכבודו. גם היועץ המשפטי שלנו דיבר איתו לפני התקשורת. ככלל, אנחנו פועלים ללא משוא פנים, ובמקרה של אולגה לנסקי נתתי לה את כל הבמה האפשרית כדי שהיא תגיד את כל מה שיש לה להגיד. ההחלטה של השימוע ניתנה לעורך הדין באותה ישיבה וגם טלפונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully