וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מילאן בוריאן לא צפוי להצטרף

28.5.2014 / 18:09

שוער נבחרת קנדה דורש סכום גבוה, ואומר: "הסיכויים שאצטרף נמוכים". קוראץ' על הישארות במועדון: "לא נראה לי שזה יקרה"

שוער נבחת קנדה מילאן בוריאן. GettyImages
מחזיק בהצעה טובה יותר? בוריאן/GettyImages

בהפועל חיפה ממשיכים במאמצים לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה, והערב (רביעי) נודע כי שוער נבחרת קנדה, מילאן בוריאן, שנמצא במגעים עם הקבוצה לא צפוי להצטרף. בוריאן דרש יותר כסף ממה שהוצע לו בטיוטת ההסכם, ובחיפה מעריכים שהוא מחזיק בהצעה טובה יותר ולכן הדרישה החדשה. היום בערב עוד ינסו בקבוצה לשוחח שוב עם השוער אך ההערכה היא שבוריאן לא יגיע לחיפה וזו תתפנה לחפש שוער זר אחר.

בשיחה עם וואלה! ספורט אמר בוריאן: "אני עדיין לא יודע איפה אני אשחק, אבל אני לא חושב שזה יהיה בהפועל חיפה. יש לי כרגע הצעות טובות יותר ולדעתי הסיכויים שאשחק בחיפה הם נמוכים".

מלבד השוער, בחיפה מחפשים אחר חלוץ, במקביל למשא ומתן עם זרקו קוראץ'. החלוץ עצמו התראיין לתקשורת במונטנגרו ואמר: "אני אוהב את ישראל ורוצה להישאר שם. הבעלים של הפועל חיפה הציע לי חוזה לשלוש שנים אבל לא נראה שזה ייצא לפועל". בנוסף, האדומים עורכים משא ומתן עם שמעון הרוש, ואם זה לא יצלח עלו שמותיהם של דדי בן דיין ובן תורג'מן כאופציות חלופיות.

האדומים עסוקים גם במציאת מגרש אימון לעונה הבאה, כשנכון לעכשיו במועדון לא סיכמו עדיין על מגרשים אחרים. האופציות בינתיים הן מגרשי אבי רן כשבאתו"ס החברה המפעילה אותם כבר הודיעו שלא ימתינו זמן רב לחיפה ואם זאת לא תסכם בקרוב לא יוקצו לה מגרשים וכן המגרש בנשר.

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
לא חושב שיישאר. קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully