וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תקיים מחנה אימון בישראל?

28.5.2014 / 16:12

המצב הכלכלי במועדון מקשה על קיום מחנה באירופה. השחקנים יתבעו בקרוב. שחקן: "המצב העונה קשה יותר מבשנים קודמות"

אוהדי מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חוסר ודאות. אוהדי מכבי פתח תקוה/ברני ארדוב

הבעיות הכלכליות במכבי פתח תקוה עדיין לא נפתרו ועדיין לא ברור כיצד הקבוצה תפתח את העונה. חובות המועדון נאמדים בכשני מיליוני שקלים, הכוללים בתוכם שכר שחקנים ומענקים שלא שולמו. כפי שכבר פורסם השבוע, שחקני הקבוצה שוקלים להגיש תביעה נגד המועדון ואף קיבלו ייעוץ משפטי מההסתדרות. בימים הקרובים אמור להישלח מכתב בנושא להנהלת הקבוצה.

הבעיות הכלכליות, מתברר, משפיעות לא מעט גם על ההכנה המקצועית. טרם נקבע מועד לתחילת האימונים, ויותר מכך, במועדון עלתה השבוע אפשרות לערוך את מחנה האימונים בישראל. "הכול תלוי בתקציב. אם יש בעיה לשלם משכורות, ברור שיהיה קשה לעמוד בעלויות מחנה וננסה לצמצם כמה שאפשר", אמרו.

אחד משחקני הקבוצה בעונה שעברה אמר היום: "כל עונה בפתח תקוה המצב קשה מאוד, אבל העונה הוא קשה יותר מתמיד. אף אחד לא זימן אותנו לשיחה, כנראה שהחובות שם גדולים הרבה יותר ממה שכולם חושבים". בפתח תקוה לוחצים על הפועל תל אביב למכור את עומר דמארי לאירופה וביקשו סיוע במציאת קבוצה לשחקן, הכול כדי להכניס כסף לקופה. גם אפשרות של מכירת 25 האחוזים הנותרים מכרטיסו של טל בן חיים על הפרק.

המאמן ייטב לוזון ממתין להודעה הרשמית מטעם המועדון לגבי המשך דרכו בקבוצה. במועדון כבר הוחלט למנותו לעונה נוספת, אבל בעקבות המצב שנוצר החליטו לקיים דיון נוסף בעניין. שמו של אלי כהן כבר עלה, אבל בהיעדר תקציב במועדון סבורים שלא יוכלו למנות מאמן ותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully