וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הבהירה לבלבול: רוצים אותך לעונה הבאה

28.5.2014 / 16:01

למרות הסחבת בעניינו של המאמן, בסכנין מעוניינים להשאירו. השחקנים מודאגים: "חלקנו לא מחזיקים בחוזה, לא נחכה לנצח"

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
סכנין מעוניינת בו. בלבול/מגד גוזני

ראשי בני סכנין שוחחו היום (רביעי) עם מרקו בלבול והבטיחו לו שייפגשו עימו כדי לדון על המשך דרכו בעונה הבאה. בני סכנין היא אחת הקבוצות היחידות שעדיין לא החלה בהכנות לעונה הבאה ובקבוצה חששו שמא בלבול לא ימשיך בשל הסחבת. כעת נראה שבהנהלה מנסים לשמר את היחסים עם המאמן והודיעו לו בשיחת טלפון שהם מעוניינים בו, ושהם מבטיחים להיפגש איתו מוקדם ככל האפשר כדי לדון בהישארותו.

מינויו הצפוי של אייל ברקוביץ' למנג'ר הפועל תל אביב, העלה אפשרות שבלבול יצטרף לצוות שלו בוולפסון. אך כפי המסתמן, בהפועל לא יאשרו מהלך שכזה ואסי דומב יהיה המאמן. הצדדים עדשיין לא קבעו תאריך מדוייק לפגישה אך ההערכה היא שבתוך שבוע הם ייפגשו. בסכנין הסבירו לבלבול שהסחבת נובעת מהיעדר כספים מהעירייה - שזהו הנושא המעסיק כרגע את אנשי המועדון. כידוע, גורמים בהנהלה כבר אמרו שאם הכספים לא יגיעו הם ישקלו את המשך דרכם וכעת במועדון מחכים למוצא פיו של ראש העירייה מאזן גנאים.

בשל כך, בקבוצה עדיין לא דנו עם שחקנים על המשך דרכם ונראה שהדבר מדאיג חלק גדול מהם. "יש פה לא מעט שחקנים בלי חוזה, הם לא יחכו לנצח לבני סכנין", אמר שחקן בקבוצה. "כל הקבוצות מחתימות שחקנים ומדברות עם השחקנים שיש להם, אבל כאן עוד לא התחילו וזה עשוי לפגוע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully