וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שון לי קרע את הרצועה ויחמיץ את כל העונה

28.5.2014 / 11:17

צפו: חוסר מזל משווע לדאלאס, שאיבדה את הליינבקר שלה כבר ביום האימונים הראשון. לי סבל מפציעה דומה פעמיים בעברו

שון לי שחקן דאלאס קאובויס נפצע במחנה האימונים. Tony Gutierrez, AP
שוב זה קורה לשון לי. רגע הפציעה/AP, Tony Gutierrez

בשנים האחרונות המזל ממש, אבל ממש לא משחק לטובת דאלאס קאובויס. הקבוצה הטקסנית נתקלת בבעיות כאלה ואחרות, פעם אחר פעם והלילה (בין שלישי לרביעי), זכינו לצערנו לראות עוד דוגמה לכך.

הליינבקר שון לי, אחד מכוכבי ההגנה של דאלאס ומי שאמור היה להיות חלק מרכזי מהחוליה ההגנתית בעונת 2014, קרע את הרצועה כבר ביום האימונים הראשון של הפגרה והוא צפוי להחמיץ את כל העונה הקרובה.

לי התייצב ל-OTA, אימוני הרשות, בהם לא אמור להיות יותר מדי מגע בין שחקני הקבוצה. אלא שהרוקי של דאלאס, זאק מרטין, נחת עליו לאחר שלי החליק במהלך ניסיון למסירת סקרין. הליינבקר לא הצליח לקום, שחקני הקאובויס נראו תופסים את ראשם בהלם ועצבים ולי נזקק לעזרה על מנת לרדת מכר הדשא.

ב-2008, בעודו בפן סטייט, לי קרע את הרצועה ברגל ימין ושנה לאחר מכן הוא סבל מקרע חלקי גם ברגל שמאל. גם ב-NFL הוא היה מועד מאוד לפציעות מאז נבחר בסיבוב השני של 2010. בעונת הרוקי המצוינת שלו, החמיץ שני משחקים בשל פציעה בהאמסטרינג וב-2012 שיחק רק שש פעמים בשל ניתוח בבוהן. בעונה שעברה הוא שותף ל-11 משחקים, הצטיין ואף נבחר לשחקן ההגנה של אוקטובר, אבל פציעה נוספת שוב הגבילה אותו.

"שון התמודד עם פציעות לאורך כל הקריירה", אמר מאמן הקאובויס, ג'ייסון גארט, "הוא עושה הכול כדי להכין את עצמו נכון ולהיות כשיר. הוא קשוח מנטלית ואני מאמין שגם הפעם הוא יהיה בסדר".

ככה זה נראה:

שון לי שחקן דאלאס קאובויס נפצע במחנה האימונים. Tony Gutierrez, AP
לי מקבל עזרה ויורד מהדשא/AP, Tony Gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully