וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תדרוש מדסה וקריאף לחתום על חוזים ארוכי טווח

28.5.2014 / 13:06

בנוסף להרוש, גם השניים שמסיימים חוזה בתום העונה הבאה יידרשו לחתום למספר שנים. מנחם קורצקי רוצה את בן רייכרט

רמי מראבל מכבי תל אביב מול אופיר קריאף בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא יהיו כאן מקרים כמו של ריקן ומויאל". אופיר קריאף/ברני ארדוב

כלקח מהקיץ שעבר בו רכש אלי טביב את בית"ר ירושלים ושחקנים כמו קובי מויאל ואבי ריקן עזבו את המועדון לחו"ל ללא תמורה, בבית"ר ירושלים צפויים לקרוא בקרוב למספר שחקנים נוספים על מנת להאריך את חוזיהם. בעוד שידוע כי אריאל הרוש שמסיים חוזה בתום העונה הבאה יידרש לחתום על חוזה ארוך טווח, גם שחקנים כמו אופיר קריאף ואלי דסה המסיימים חוזה בסוף העונה ייקראו לשיחות ויקבלו הצעה כספית לחתום על חוזה לטווח ארוך.

ייתכן שבבית"ר ידחו מעט את השיחות עם חלק מהשחקנים עד שייפתר נושא אריאל הרוש, אך בכל מקרה במועדון הבהירו כי לא יהיה מצב בו שחקן ישחק בעונה הבאה כאשר בתום העונה הוא יהיה שחקן חופשי וכי מי שלא יחתום לא יוכל לשחק בקבוצה.

פבלו ברנדאן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
צפוי לספוג קנס גבוה. ברנדאן/מגד גוזני

ובינתיים בבית"ר אמורים לשלם לשחקנים בימים הקרובים את משכורות חודש אפריל, כאשר מהמשכורת של כל שחקן צפוי המועדון לנכות את הקנס בעקבות השביתה והעלייה באיחור לאימון לקראת סיום העונה. בבית"ר הבהירו כי המשכורות ישולמו לשחקנים עד סוף החודש ואז יתברר לשחקנים גובה הקנס שקיבל כל אחד מהם. ההערכה היא כי הזרים פאבלו ברנדאן וג'ונתן וילה יספגו את הקנס הגבוה ביותר.

שחקנים בקבוצה חזרו ואמרו כי אם יהיה מדובר בקנס יוצא דופן הם צפויים להתאגד, לשכור עורך דין ולהגיש תביעה ייצוגית נגד המועדון. יש לציין כי השחקנים שימשיכו במועדון לא צפויים לקחת חלק במהלך כזה ויהיה מדובר אך ורק בשחקנים שסיימו את ההתקשרות עם המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדריי פיליאבסקי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בית"ר מעלה הילוך. פיליאבסקי/אדריאן הרבשטיין

בית"ר קרובה מאוד לקבוע מחנה אימונים בגרמניה בין ה-18 ל-28 או ל-29 ביולי, ככל הנראה בקובלנץ. בשל ההתארגנות המאוחרת, בבית"ר עדיין לא מצאו יריבות אימון וייתכן שיצטרכו לעבור מרחקים גדולים על מנת לקיים לפחות משחק אחד או שניים מול קבוצות ברמה סבירה ולהימנע ממפגשים עם קבוצות חובבים. מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני צפוי לטוס לגרמניה בשבוע הבא ולבחון את המקום מקרוב.

בבית"ר העבירו אמש הילוך בנוגע לאנדריי פיליאבסקי. אם מכבי חיפה תהיה מוכנה להשאיל את השחקן עם אופציה, יעשו בבית"ר מאמצים לסגור איתו. גם אדם קאוקשקה הפולני וג'ונתן וילה עדיין בתמונה מבחינת המועדון. טביב אמור לזרז בימים הקרובים את המו"מ מול הפועל באר שבע על שאילתו של תומר סוויסה עד לתום העונה עם אופציה. חנן ממן צפוי לקבל הצעה משופרת במעט, ואם יסרב הקבוצה תרד ממנו. קורצקי כבר הבהיר כי אם תומר סוויסה יחתום בקבוצה, שלומי אזולאי יירד מהפרק. תומר לוי מהפועל רמת גן צפוי לקבל הצעה כספית בתקופה הקרובה ועשוי להצטרף למועדון.

בעקבות הירידה בסיכויים של ממן להצטרף, המאמן מנחם קורצקי סימן את בן רייכרט כמועמד מוביל להצטרף. קורצקי, שמכיר היטב את הקשר מימיו בנוער של הפועל ניר רמת השרון, העביר לקשר פנייה שהוא מעוניין לצרפו אם מכבי תל אביב תחילט להשאיל אותו לעונה אחת. כזכור, עוד לפני תום העונה חתם נרכש רייכרט על ידי האלופה וחתם לארבע שנים. עתידו בסגל ייקבע על ידי המאמן הבא של הצהובים.

נציגים מארגון "לה פמיליה" שוחחו עם מנהל השיווק של בית"ר אבנר קופל בעקבות עליית מחירי המנויים וביקשו כי יוקצו להם כמות של כמה מאות מנויים במחירים מוזלים. קופל הבטיח לשוחח עם אלי טביב ולחזור עם תשובה.

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
אם יסרב להצעה המשופרת, בית"ר תרד ממנו. חנן ממן/GettyImages
בן רייכרט שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
יושאל לבית"ר? רייכרט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully