וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את פיליאבסקי

27.5.2014 / 18:26

בירושלים פנו לנציגי השחקן והבינו כי הוא בודק אופציה לחזור לאוקראינה. קוראץ' הוצע, אך דמי ההעברה עלולים להקשות

שחקן מכבי חיפה, אנדריי פיליאבסקי. טל לוי
כרגע מעדיף את אוקראינה. פיליאבסקי/טל לוי

בבית"ר ירושלים מנסים להתחיל ולבנות את הפאזל לקראת העונה הבאה. הקבוצה הגישה הצעות למספר בלמים אך עדיין ישנה התלבטות לגביהם, כאשר השם המועדף כרגע הוא זה של אנדריי פיליאבסקי ששוחרר ממכבי חיפה. בבית"ר שוחחו עם נציגי השחקן ולא קיבלו תשובה שלילית, אולם פיליאבסקי הדגיש כי הוא בודק מספר אופציות לחזור ולשחק באוקראינה. ללא קשר, מכבי חיפה תדרוש דמי השאלה או מכירה עבור הבלם, ובית"ר תצטרך להיכנס למו"מ עם הירוקים במידה שתגיע להבנות עם האוקראיני.

במקביל לפיליאבסקי, בבית"ר בודקים את האופציות של דינו שקבורץ ששיחק בקבוצה בעבר, אדם קוקושקה הפולני ובלם ברזילאי שהרשים את הצוות המקצועי. בבית"ר אמרו כי דרישות השכר של שחקנים בשלב זה גבוהות מאוד וצפויות לרדת במהלך החודש הבא, ולכן הם סבלניים ולא ממהרים להחתים שחקנים.

חלוץ הפועל חיפה בעונה האחרונה ז'רקו קוראץ' הוצע למועדון. בבית"ר מעריכים את השחקן, אך הדרישה לדמי העברה בסך 150 אלף יורו מונעת כרגע את המשך ההתקשרות.

בנוגע לצירוף שחקנים ישראלים, אין התקדמות בגזרת חנן ממן ותומר סוויסה וגם כאן בבית"ר לוקחים את הזמן. בקבוצה מעוניינים במגן הימני של הפועל רמת גן תומר לוי והוא עשוי להצטרף ולהוות תחרות לאלי דסה. מי שעוד עשוי להגיע להתרשמות עם תחילת האימונים הוא אריאל לזמי מהפועל טבריה, שכבש צמד נגד קטמון במשחק המבחן ביום שישי האחרון וגם היום היה אחראי לשער ופנדל. בבית"ר רוצים לבנות קבוצה על בסיס צעיר וכשרוני ולא מהססים להביא שחקנים שעדיין לא פרצו. במועדן אמרו: "גם את קני סייף אף אחד לא רצה השנה בליגת העל עד שרמת השרון לקחה אותו, החכמה היא לגלות שחקנים כאלה".

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
מוערך על ידי בית"ר, אבל לא בטוח שהיא תוכל לעמוד בתג המחיר. קוראץ'/ברני ארדוב

בנוגע לעמדת עוזר המאמן, העניין יוכרע עם חזרתו של מנחם קורצקי מחופשה בעוד עשרה ימים. קורצקי מעוניין בדוד אמסלם כעוזר ומה שעומד כרגע בין אמסלם להישארות הוא המו"מ הכספי מול אלי טביב ויישור ההדורים בין הצדדים. אמסלם נפגע מפרסומים שונים ומהתחושה כי אינו מוערך על ידי טביב והדברים יובהרו רק לאחר שיחה בין השניים מעבר למו"מ הכספי.

בבית"ר יודעים כי בעקבות הפיטורים האחרונים של מנהל הקבוצה מנחם נידם ומאמן השוערים משה בן דוד המועדון ייאלץ לשלם פיצויים לשניים בסך כולל של כחצי מיליון שקל. ביחד עם התשלום השנתי למע"מ (1.25 מיליון שקל), הפיצויים לאיציק קורנפיין (2.1 מיליון שקל), חובות לספקים (חצי מיליון שקל) ומשכורות מאי ויוני (1.5 מיליון שקל), מדובר בעלות כוללת של יותר מ-6 מיליון שקל שתקשה מאוד על התקציב. במועדון מקווים מאוד שאלי טביב יקבל סיוע מגורמים נוספים.

עמותת האוהדים ביקרה אתמול את עליית מחירי המנויים ובהודעה שהוציאה נאמר: "העמותה אינה רואה הצדקה בעלייה הדרסטית של מחירי המנויים לעומת העונה הקודמת וקוראת להנהלת המועדון להוזיל את מחירי המנויים על מנת להחזיר את האוהדים ליציעים". בבית"ר הבהירו כי המחירים עדיין נמוכים ממועדונים גדולים. אגב, גם מחירי הכרטיסים למשחקים צפויים לעלות במקביל ב-10-20 שקל למבוגרים ולנוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דוד אמסלם עוזר מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עדיין המועמד המוביל לתפקיד עוזר המאמן. דוד אמסלם/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully