וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות התיישרה, קרית שמונה בסיבוב השלישי

27.5.2014 / 15:10

הצפוניים קיבלו הודעה רשמית וינסו לאחר את פתיחת מחנה האימונים. רוצ'ט עדיין לא סגר, בראון ממשיך לארבע שנים

one

עירוני קרית שמונה קיבלה היום (שלישי) את האישור הרשמי לכך שהיא תחל את דרכה בסיבוב השלישי של הליגה האירופית. משמעות הדבר היא שהקבוצה תחל את העונה רק ב-31 ביולי ולא באמצע חודש יולי, כפי שחשבה מלכתחילה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, למרות הודעת ההתאחדות, הזכייה של סביליה בליגה האירופית הקפיצה את קרית שמונה לסיבוב השלישי והיום הקבוצה קיבלה את האישור הרשמי לכך.

בשל הודעת ההתאחדות, בקרית שמונה קבעו זמנים מוקדמים למחנות האימון וכעת יבדקו בקבוצה האם ניתן לשנות זאת ולאחר במעט את פתיחת האימונים לתחילת חודש יולי ולא לסוף חודש יוני. בקרית שמונה מרוצים מאוד מהעובדה שהקבוצה תפתח את ההופעות בסיבוב מתקדם יותר, כיוון שיינתן זמן ארוך יותר לאימונים ולשיקום של הפצועים ביניהם משה אבוטבול, וובה בראון, תמיר כחלון ודויד מנגה.

בתקופה הקרובה יישבו בקבוצה עם אדריאן רוצ'ט וינסו לסכם איתו את התנאים להישארותו בקבוצה. לקרית שמונה ישנה אופציה על השחקן והיא הודיעה לו שהיא מממשת אותה, אך עד כה הצדדים עדיין לא סיכמו את הפרטים והשחקן לא חתום רשמית על חוזה בקבוצה. במקביל, ישנן כמה קבוצות העוקבות אחר ההתפתחויות בעניינו של רוצ'ט. אם המשא ומתן יעלה על שרטון, הן צפויות לנסות לצרף אותו. עם זאת, ההערכה של גורמים בקרית שמונה היא שרוצ'ט יישאר בקבוצה.

אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
בקרית שמונה רוצים להשאירו. רוצ'ט/קובי אליהו

בתוך כך, קרית שמונה מימשה את האופציה הוארכיה את חוזהו של הקשר וובה בראון בארבע שנים נוספות. בראון, 25, הגיע בקיץ שעבר מהפועל רמת גן והפך לאחת ההפתעות הנעימות בסגל. הקשר האחורי רשם 29 הופעות ליגה וכבש שער אחד. בעקבות היכולת המצוינת החליטו בקריה להשאירו והוא סגר את תנאיו. על הכוונה להאריך את חוזהו של בראון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully