וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניסיון להטות את משחקה של ישראל במקסיקו

27.5.2014 / 22:45

על פי "דיילי מייל", ארגון פשע אסייתי התכוון להשפיע על תוצאות של כמה משחקי הכנה. גוטמן תרגל הרכב, כיאל: שמח לחזור"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מי מנסה להשפיע על משחק הנבחרת? גוטמן/קובי אליהו

נבחרת ישראל נערכת למשחק הידידות באצטקה מול מקסיקו (בלילה שבין רביעי לחמישי, 4:30, ספורט 5 פלוס), אך האם יש מי שמנסה להשפיע על תוצאת המשחק? על פי דיווח ב"'דיילי מייל" האנגלי, בבריטניה דיווחו לפיפ"א ולהתאחדות הסקוטית כי החלו לחקור חשד בנוגע לניסיון של ארגוני פשע מאסיה, הקשורים לחברות הימורים גדולות, להטות חמישה משחקי הכנה לקראת מונדיאל 2014.

בין המשחקים נמצא המפגש בין מקסיקו לישראל, המשחק בין סקוטלנד לניגריה שייערך בקרייבן קוטג' מחר וכן ארה"ב-אזרבייג'אן, דרום קוריאה-טוניסיה ודנמרק-שבדיה (שתי נבחרות שלא תשחקנה במונדיאל). אין עדיין חשדות לגבי שחקנים אשר היה מעורבים במזימה.

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מקבל עדיפות בקישור. רפאלוב/קובי אליהו

בינתיים, הנבחרת ממשיכה בהכנות לקראת צמד המשחקים מול מקסיקו והונדורס. היום המריאה הנבחרת למקסיקו שם תערוך את ההכנות האחרונות לקראת המשחק באצטדיון אצטקה. בשל תנאי מזג האוויר הקשים ביוסטון, הנבחרת קיימה אימון ליד המלון בתוך מתחם סגור.

השחקנים הצטלמו עם עם עשרות ילדים מהקהילה היהודית ביוסטון לאחר שנהנו מחצי יום חופש בו בילו במרכז העיר. קשר סלטיק, בירם כיאל, אמר לקראת ההתמודדות: "אני שמח לחזור לנבחרת ישראל אחרי הפציעה האחרונה שעברתי. משחקים חשובים לפנינו וזו הזדמנות טובה לתרגל דברים שאנו עובדים עליהם באימונים. המשחקים הללו יהוו הכנה טובה לקראת תחילת הקמפיין בחודש ספטמבר. אני מקווה שנצליח להביא לידי ביטוי את הצדדים החזקים במשחק שלנו, וכך גם בספטמבר".

רביעיית ההגנה של גוטמן תהיה מורכבת מיובל שפונגין, טל בן חיים, רמי גרשון ועומרי בן הרוש. בירם כיאל, שרן ייני וליאור רפאלוב תורגלו בשלושת האימונים האחרונים והם מקבלים עדיפות בקישור לצד ערן זהבי ובן שהר. יחד עם זאת, ייתכן שינוי של הרגע האחרון כשגם ביברס נאתכו נמצא בתמונה. ייני נבדק במהלך הנחיתה של הנבחרת ביוסטון וכשיר לפתוח. עומר דמארי יהיה החלוץ הבודד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully