וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידריסו: "בגרמניה כולם מכירים אותי. אני שחקן מגוון"

27.5.2014 / 13:34

אידריסו דיבר לראשונה מאז חתם במכבי חיפה. הירוקים עוקבים אחרי קשר בוסניה הצעירה. איזיקוביץ': "סייף לא יהיה בבלגיה"

one

מוחמדו אידריסו חתם לפני מספר ימים במכבי חיפה, אבל חלוץ נבחרת קמרון מרוכז עכשיו במשימה חשובה לא פחות – ההכנות של נבחרתו לקראת המונדיאל בו הוא אמור ליטול חלק. קמרון שובצה לבית לא קל עם נבחרות ברזיל, מקסיקו וקרואטיה ויהיה מעניין לראות כיצד החלוץ מתמודד מול ההגנות הטובות בעולם.

אתמול קיימה נברתו משחק הכנה חשוב מול נבחרת מקדוניה וניצחה 0:2, כשהחלוץ שיחק 35 דקות. עוד לפני המשחק, בפעם הראשונה מאז חתם בחיפה, החלוץ דיבר על ההכנות של נבחרתו. "אני מכיר את כל השחקנים של הנבחרת הלאומית, אני אחד השחקנים הוותיקים שלה וכשצריכים אותי אני פשוט אזיע עבור המדינה שלנו. אנחנו חייבים לתת את הכל כדי להיות ראויים לאמון שהמדינה נותנת בנו", אמר אידריסו.

"כולם מכירים אותי בגרמניה, הוכחתי את עצמי שם ועם הנבחרת הלאומית השתתפתי בכמה טורנירים, כולל גביע העולם, גביע אפריקה לאומות. בכל פעם שקראו לי לדגל תמיד נתתי את הטוב ביותר. כדורגל הוא לא דיבורים אלא יותר ביצועים. אם אתה לא בכושר, אף אחד לא יכול לשמור אותך בקבוצה שלו. אני שחקן מקצוען וככה זה עובד".

"אני חלוץ מרכזי, אבל שחקן חייב תמיד להיות תכליתי", סיכם הקמרוני. "בליגה שלנו אני משחק במרכז, זו העמדה שבה אני מסוכן, בגלל זה אני תמיד מסומן בנבחרת הלאומית. יש הרבה ששחקנים בעמדה הזאת והמאמן יחליט, אבל אני שחקן מגוון. אני כאן כדי להגן על הצבעים של המדינה שלי, אני מוכן לשחק עבורה".

החלוץ מוחמדו אידריסו במדי פרייבורג. GettyImages
המונדיאל נמצא כעת בראש מעייניו. אידריסו/GettyImages

סטנוייביץ' להנהלה: אין משמעות לגילאי השחקנים

נכון להבוקר לא נרשם כל שינוי בגזרת השוער ולדימיר סטויקוביץ' או קשר פרטיזן ניקולה דרינצ'יץ'. במכבי חיפה מאמינים שזה עניין של הזמן עד שהאחרון יעבור. לגבי סטויקוביץ', ביומיים האחרונים נרשמה התקדמות מסוימת, אבל אז המשא ומתן שוב נתקע. חיפה לא ממתינה לסיכום ובינתיים פנתה גם לשוערים אחרים – מילאן לוקאץ' מפרטיזן ושוער השנה בקרואטיה, שחקנה של רייקה איבן וארגיץ'.

סטויקוביץ' עדיין נמצא בראש הרשימות. המטרה של סטנוייביץ' היא לצאת למחנה (15 ביולי) או אולי לפתוח את האימונים (1 ביולי) עם ארבעה זרים, שניים נוספים שיצטרפו לאידריסו ורובן ראיוס. בשלב זה המאמן רוצה להחתים שלושה זרים בעמדות השוער, בלם וקשר אחורי. אם אחד מהם יהיה ישראלי, יצטרף גם קשר התקפי. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט עוד לפני המינוי של הסרבי, סטנוייביץ' פנה למגן השמאלי ולדימיר וולקוב מפרטיזן שמסוגל לשחק גם בקישור.

המאמן כבר הבהיר מספר פעמים להנהלה שלו שמבחינתו אין משמעות לגילאי השחקנים. "סטנוייביץ' מוכן לצרף שחקנים כמו אידריסו ובניון משום שהוא מבין שהם יוכלו לסייע למכבי חיפה לפי ההשקפה שלו", סיפר גורם במועדון. "המטרה היא לבנות קבוצה חזקה ומאוזנת". במועדון ממתינים לתשובה מקשר ק.פ.ר. "ניתן לו את הזמן שלו, אף אחד לא עומד עם סטופר. אנחנו בטוחים שיוסי יקבל את ההחלטה הנכונה עבורו", אמרו. השחקן שמבוקש גם בבאר שבע כבר הבהיר שיחליט רק באמצע יוני האם לשוב לישראל. מוחמד כליבאת יגיע לפתיחת האימונים בעקבות החלטה של סטנוייביץ' ובכך חיפה לא תאבד את הכרטיס שלו. במועדון עשויים להחתים את השחקן על חוזה חדש.

שם נוסף שנמצא תחת מעקב של מכבי חיפה הוא קשר נבחרת בוסניה הצעירה סרג'אן גרחובאץ (21), שחקנה של בוראץ בניה לוקה. לשחקן יש חוזה לעונה נוספת, אך במועדון מוכנים לשחררו. על פי מקורות בבוסניה, גם ראפיד וינה ורייקה מעוניינות בשירותיו. השחקן אישר לגורמים בבוסניה שיש לו הצעות והוא רוצה לעזוב לליגה חזקה יותר, אך המועדון מחכה להצעה הנכונה. גרחובאץ רשם העונה 26 הופעות ליגה במדי בוראץ וכבש שער אחד. בנוסף הופיע חמש פעמים במדי בוסניה הצעירה בקמפיין מוקדמות יורו 2015 וכבש שער מדהים לרשת ספרד (6:1). גרחובאץ, אגב, כבר פגש את הירוקים במשחק במסגרת מוקדמות ליגת האלופות לפני שלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יעקב שחר, בעלי מכבי חיפה, עם המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
זה לא הגיל, זה התרגיל. סטנוייביץ' עם יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

איזיקוביץ': "סייף לא יהיה בבלגיה. אולי יחזור לחיפה"

בנושא אחר: בצל העיכוב בהחתמת קני סייף בבלגיה, הבהיר בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' כי השחקן ישחק בעונה הבאה רק בישראל. כזכור, בעלי טוברוק כבר הגיע להסכמה בעניין עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, אולם אז השחקן המריא בחשאי לבלגיה במטרה לחתום שם. "קני סייף לא משוחרר לאף מקום ולא ישחק בבלגיה. אני לא פוסל אפשרות שיהיה במכבי חיפה. אם הוא יתעקש, אולי הוא יישאר ברמת השרון. זה מועדון ראוי", אמר איזיקוביץ' אמש. בעלי טוברוק יעביר הבוקר מכתב לראש אכ"א בו הוא מבקש שלא לשחרר את סייף מצה"ל, וזאת בטענה שאין מדובר בשחקן עילוי.

עדכון ראשון: 8:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully