וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג באירופה? הפועל באר שבע תלויה בפרנצוורוש

26.5.2014 / 14:46

בדיקת וואלה! ספורט: מחזור הסיום בהונגריה יכריע אם תהיה מדורגת בסיבוב השני. אם לא, תוכל לפגוש את רוזנבורג

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
האוזניים בהונגריה. לוי/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע יעקבו בדריכות אחרי המחזור האחרון בליגה ההונגרית שיתקיים בסוף השבוע בו ייאבקו פרנצוורוש ו-וידאוטון על הכרטיס לאירופה. הסיבה: המאבק הזה יכריע האם הקבוצה תהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. על פי בדיקת וואלה! ספורט, הפועל באר שבע כרגע במקום האחרון מבין המדורגות. אם וידאוטון תבצע מהפך ותסיים שלישית על חשבון פרנצוורוש היא תדחוק את אלישע לוי ושחקניו אל הקבוצות הלא מדורגות מאחר והיא מחזיקה בניקוד אופ"א גבוה יותר. אם פרנצוורוש תשמור על המקום השלישי, באר שבע תהיה מדורגת. הפער בין השתיים עומד על שתי נקודות כאשר לשתיהן מחכה משחק בית.

ראוי להדגיש שבשנים האחרונות לא קרה מקרה שקבוצה ישראלית לא הייתה מדורגת בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אך לבאר שבע, שלא שיחקה במפעל האירופי שנים, אין ניקוד עצמאי ולכן היא נהנית רק מהניקוד הנמוך של ישראל (5.375). משחקי הסיבוב השני יתקיימו ב-17 וב-24 ביולי.

אגב, גם אם באר שבע תהיה מדורגת, היא תנסה להימנע ממפגש מול יריבות כמו סנט ג'ונסון ואברדין (סקוטלנד), בוטב פלובדיב (בולגריה), דיוסגיורי (הונגריה), יגודינה (סרביה) או זבישה בידגושץ' (פולין). אם לא תהיה מדורגת היריבות הקשות יותר יהיו פרטיזן בלגרד, רוזנבורג, קרסנודאר, כרונינגן ודינמו בוקרשט.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב לפני עופר ורטה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
יגיע לבירת הנגב? גורדנה/ברני ארדוב

נמשכים המגעים עם ארבייטמן וגורדנה

מבחינה מקצועית, המועדון ממשיכים במשא ומתן עם שלומי ארבייטמן ששוחרר ממונס אך טרם הושג סיכום בין הצדדים. באר שבע מנסה לצרף גם את רועי גורדנה וזר נוסף למרכז הקישור שלה. אם גליינור פלט יישאר, צירוף הקשר ינעל למעשה את סגל הזרים לקראת היציאה למחנה בפולין.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully