וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מילאן בוריאן יחזיר תשובה עד יום שלישי

26.5.2014 / 11:55

שוער נבחרת קנדה כבר קיבל טיוטת חוזה. הבטיח שישיב על ההצעה אחרי משחק הידידות של נבחרתו נגד נבחרת מולדובה

שוער נבחת קנדה מילאן בוריאן. GettyImages
יהפוך לזר השלישי של הקבוצה? בוריאן/GettyImages

שוער נבחרת קנדה, מילאן בוריאן, הבטיח להחזיר להפועל חיפה תשובה עד מחר (שלישי), לאחר משחק הידידות של נבחרתו נגד מולדובה. האדומים מהכרמל מאוד מעוניינים בשוער בן ה-26 ואף העבירו לו טיוטת חוזה. אם בוריאן יחזיר תשובה חיובית, הוא צפוי לחתום לשנתיים ולהפוך לזר השלישי של חיפה בקבוצה. השניים הנוספים הם טאדאס קיאנסקאס ודריו פרננדס.

בחיפה ממתינים לראות האם ספורטינג קנזס סיטי מה-MLS תצרף לשורותיה את ניב אנטמן. אם כן, בקבוצה יחפשו גם שוער מחליף, כשאחת האופציות היא שאופק אנטמן, אחיו של ניב ושוער קבוצת הנוער, ישמש כשוער מחליף. אנטמן ממשיך להתאמן בארצות הברית ומשאיר רושם חיובי מאוד, ובסוף השבוע הוא צפוי לקבל מהקבוצה תשובה לגבי מעמדו. אחת האופציות היא החתמה של אנטמן על חוזה טווח ארוך והשאלה שלו לארץ לעונה הקרובה או לפחות עד חודש ינואר.

בינתיים יש כמה שחקנים שנמצאים על סף עזיבה. יובל אבידור שנמצא במו"מ מתקדם עם הפועל עכו, יוסי דורה שעדיין לא ברור אם יישאר או לא אך מבוקש בעכו בעצמו, ואור אוסטווינד שצפוי לעבור למ.ס אשדוד. דלה ימפולסקי יתחיל במו"מ עם חיפה על הישארותו לעונה נוספת, כמו גם הישאם כיוואן שקיבל הודעה על כך שרוצים בו גם לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully