וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לטביב: "לא אוכל לגייס תרומות, רק שותף"

26.5.2014 / 10:15

ראש העיר ירושלים הבהיר לבעלי בית"ר שהדרך היחידה להתמודד עם המצב הכלכלי היא הכנסת שותף ב-50%

ניר ברקת, אלי טביב במסיבת פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ברקת רוצה שינוי במבנה הניהולי וההתמודדות עם התדמית שנוצרה למועדון/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים התחילו בהכנות לעונה הבאה וסימנו מספר שחקנים, אך מה שבאמת יכריע כיצד תיראה העונה הבאה של בית"ר הוא תקציב הקבוצה והדרג הניהולי שיוביל אותה. בבית"ר חוזרים ואומרים כי בשבועיים הקרובים יוכרעו דברים, כשכל החיצים מכוונים לכך שאלי טביב לא מעוניין להשקיע הרבה כסף אם לא יקבל סיוע מגורמים נוספים, וכאן נכנס ראש העיר ניר ברקת לתמונה.

ברקת וטביב נפגשו לפני כשבוע וחצי למעין שיחת פיוס ואף צפו יחד במשחק ההכרעה של הליגה הספרדית בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד. ראש העיר שב והבהיר לטביב כי הוא בודק אופציות עיסקיות לסיוע אבל האפשריות היחידות הקיימות הן סביב שותפים עסקיים למועדון ולא של תורמים. ראש העיר אף אמר כי יש לו מספר גורמים שמעוניינים לדון באפשרות שייכנסו למועדון כשותפים ב-50% או כקבוצת ניהול, אך צריך את אישורו של טביב לכך.

אלי טביב, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הסיכויים לאיזשהי עיסקה בה יצורף שותף ב-50% אינם גבוהים. טביב/קובי אליהו

טביב הבהיר לראש העיר שכל מי שיהיה מוכן לעזור יתקבל בברכה וכי ישמח לעזרה בנטל הגדול, אבל הסיכויים שדברים יקרו בפועל נמוכים בשלב זה. אחת האופציות היא של איש העסקים אלדד פרי, שהבהיר כי יהיה מוכן להיכנס כשותף ב-50% אך אלי טביב דורש כי כל מי שייכנס יישא גם בחלקו בהשקעה עד כה (טביב העביר העונה כ-12 מיליון שקל, משמע שהוא מצפה מפרי להביא 6 מיליון) דרישה שפרי סירב לשמוע עליה ובשל כך הנושא לא התקדם.

מעבר לכך, טביב לא מתלהב מהרעיון של יו"ר משותף לצדדים או התחייבות להשקעה שנתית ונראה כי הסיכויים לאיזשהי עיסקה בה יצורף שותף ב-50% אינם גבוהים, במיוחד לאור האירועים שחווה טביב בהפועל תל אביב בפרשת הבמבי כשהיה בעלים יחד עם מוני הראל. גורם המעורה בפרטים אמר: "ראש העיר מאוכזב מההתנהלות של בית"ר ורוצה לראות שינוי. עכשיו שיש תקשורת בין הצדדים ומנסים למצוא פתרונות וכולם קשובים אולי יימצא פיתרון".

הסיפור מאחורי הקלעים הוא שראש עיריית ירושלים רוצה שינוי במבנה הניהולי וההתמודדות עם התדמית שנוצרה למועדון לאורך השנים, והוא מאמין שיש צורך דחוף בשינוי בנקודות אלה. נראה כי השבועות הקרובים יכריעו אם יהיה שינוי במבנה הניהולי של בית"ר לכאן או לכאן. אם לא, יצטרך טביב להחליט אם הוא משקיע בקבוצה סכום של לפחות 2 מיליון דולר כדי להעמיד קבוצה ראויה או להקטין את ההשקעה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully