וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטרנטיבה לסטויקוביץ'? מכבי חיפה פנתה לשוער קרואטי

26.5.2014 / 9:15

הסרבי בראש הרשימות, אך המועדון פנה גם לאיבן וארגיץ'. אם מרקוביץ' יירכש, ייתכן שיושאל. עסקת דרינצ'יץ' תיסגר השבוע?

צפו בביצועיו של איבן וארגיץ'

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', ממשיך לעבוד לקראת העונה הבאה. אחרי שאתמול (ראשון) התברר כי במועדון שוקלים לרכוש את הקשר הסרבי של צסק"א סופיה, איבן מרקוביץ', מקורבים לעסקה טוענים כי אם זו תצא לפועל ייתכן מאוד שהשחקן יושאל. "חיפה פנתה לשחקן כחלק ממדיניות של רכישת שחקנים לטווח ארוך. מרקוביץ' שחקן מוכשר מאוד ומבוקש בעוד קבוצות באירופה", הסביר אדם הבקיא בפרטי העסקה. על פי הערכות, צסק"א תדרוש כמיליון יורו. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי אחד מעוזריו של סטנוייביץ' נמצא בבולגריה ועוקב אחר שחקנים, שאחד מהם הוא הסרבי בן ה-20.

בתוך כך, בחיפה ניסו אתמול לקדם את העברת השוער ולדימיר סטויקוביץ', אלא שסטנוייביץ' שלוחץ להחתימו לא ממתין לסגירת העסקה. הירוקים כבר בדקו בשבוע שעבר אפשרות להחתים את שוער פרטיזן בלגרד מילאן לוקאץ', ואתמול כבר גיששו אצל שוער נוסף. מדובר בשוער השנה בקרואטיה ושחקנה של רייקה, איבן וארגיץ'. הקבוצה יצרה קשר עם סוכנו של השחקן. השוער בן ה-27 מתנשא לגובה של 1.92. הוא שיחק בעבר בנבחרת הצעירה של קרואטיה וזומן גם לסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת.

סטנוייביץ' ממשיך ללחוץ על פרטיזן בלגרד לשחרר את ניקולה דרינצ'יץ', שאתמול לא שותף בניצחון על ספרטק סובוטיצה. בפרטיזן טוענים שהסיכוי שהשחקן ישוחרר נמוך, אבל סטנוייביץ' מנסה לשכנע את המועדון לשחרר אותו ומעוניין שזה יקרה עוד השבוע. דרינצ'יץ' הוא השחקן המונטנגרי השני בקבוצה אליו פנתה חיפה ותנאיו כבר סוכמו. כזכור, כשלושה שבועות לפני המינוי של סטנוייביץ' התברר שהמאמן ניסה לשכנע גם את המגן-קשר השמאלי ולדימיר וולקוב, גם הוא שחקן הנבחרת, להצטרף לירוקים מתוך ידיעה שמונה לתפקיד. שלושת העוזרים שלו סטנוייביץ' - ברנימיר מיצ'ביץ', סלובודאן קוליינין וגורן פנדורוביץ', יגיעו לישראל עם המאמן החודש הבא.

בנושא אחר: מחנה האימונים של הקבוצה שייפתח ב-15 ביולי יינעל סופית ב-27 לחודש. הקבוצה תקיים ארבעה משחקי אימון, כשבהמשך השבוע היא תסגור סופית את היריבות. עד אז, בחיפה יעשו מאמץ לסכם עם חלק מהשחקנים שמחזיקים בחוזה על עזיבה. בראש הרשימה נמצאים אביחי ידין, איציק כהן, סארי פלאח וכל הזרים מלבד רובן ראיוס. מוחמד אידריסו צפוי להצטרף לאימונים מיד לאחר סיום המונדיאל.

שוער רייקה, איבן וארגיץ'. GettyImages
שיחק בעבר בנבחרת הצעירה של קרואטיה. וארגיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully