וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נו היטר לג'וש בקט

26.5.2014 / 0:10

המגיש של לוס אנג'לס דודג'רס השיג משחק מלא בלי להרשות חבטה ב-0:6 על פילדלפיה. בוסטון נחלה הפסד עשירי ברציפות ב-8:5 בטמפה ביי, ורלאנדר שוב קרס

ג'וש בקט שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Matt Slocum, AP
אחד ההישגים הגדולים בקריירה. בקט/AP, Matt Slocum

לג'וש בקט, המגיש של לוס אנג'לס דודג'רס, לא היו הרבה רגעי עדנה בשנים האחרונות. הערב (ראשון), בפילדלפיה, הוא רשם את אחת מפסגות הקריירה שלו.

בקט רשם את ניצחונו השלישי העונה, 0:6 בפילדלפיה, אבל זה לא היה סתם ניצחון אלא נו היטר - משחק מלא שבו לא הרשה חבטה, הראשון שהושג העונה ב-MLB. הוא הגיש תשעה אינינגים מלאים, הוליך שלושה חובטים ורשם שישה סטרייקאאוטים. זה היה הנו-נו הראשון של מגיש של הדודג'רס מאז עשה זאת הידאו נומו ב-1996, והראשון שהושג על הפיליז בביתם מאז 1969.

ג'וש בקט שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Hunter Martin, GettyImages
פילדלפיה הצדיעה. בקט על הגבעה/GettyImages, Hunter Martin

עוד ב-NL:

* וושינגטון ניצחה בפיטסבורג 2:5 וקטעה רצף של ארבעה הפסדים. פרנסיסקו ליריאנו מהפייראטס צנח למאזן 5:0 העונה.

* ריאן ברון היה רחוק הומראן מסייקל, מילווקי לא התקשתה במיאמי עם ניצחון 1:7. הופעה יפה לפרוספקט ג'ימי נלסון עם חמישה אינינגים ושני שליש ושישה סטרייקאאוטים.

* אריזונה ניצחה בניו יורק 1:2 את המטס במשחק הראשון בדאבל-הדר. איי ג'יי פולוק רשם את חבטת הניצחון באינינג התשיעי. במשחק השני המטס גמלו עם 2:4.

* אדם ווינרייט היה מפלצתי עם 12 הכשות בשמונה אינינגים. הוא שיתק לחלוטין את סינסינטי וסידר לסנט לואיס 0:4, כשהוא משיג ניצחון שמיני העונה.

* צמד של אוון גאטיס והומראן מספר 13 של ג'סטין אפטון הובילו את אטלנטה ל-0:7 נינוח על קולורדו.

* סן דייגו שמה את כל הריצות שלה באינינג השישי וניצחה 3:4 את הקאבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קטטה במשחק בין בוסטון רד סוקס לבין טמפה ביי רייז. Brian Blanco, GettyImages
המכות האלה לא שינו מומנטום. הרד סוקס והרייז בקטטה/GettyImages, Brian Blanco

ב-AL, בוסטון ממשיכה לצנוח. הרד סוקס נחלו הפסד עשירי (!) ברציפות, 8:5 בטמפה ביי, במשחק שאחת מגולות הכותרת שלו היו קטטה שניקתה את ספסלי הקבוצות. הרייז שמו על הלוח חמש ריצות, שלוש מהומר של המחליף שון רודריגז ועוד שתיים מדאבל של יונל אסקובר באינינג השביעי, ואז פרצה מהומה שבעקבותיה הורחקו השניים יחד עם ג'וני גומז מבוסטון. זהו רצף ההפסדים הגבוה ביותר של הרד סוקס מזה עשרים שנה.

עוד ב-AL: טורונטו הלוהטת קצרה ניצחון שישי ברציפות, 1:3 על אוקלנד, והיא נראית כרגע הקבוצה הטובה ביותר במזרח. אדווין אנקרנסיון רשם הומר מספר 11 העונה וממשיך לגרום לשחקני הפנטזי המחזיקים בו לחייך.

* ג'סטין ורלאנדר המשיך בדעיכה שלו, חטף תשע ריצות מהן שש לחובתו, ודטרויט קרסה בבית מול טקסס כשהובסה 12:4. הומר למייקל צ'ויס, ניצחון לקולבי לואיס.

* בולטימור גברה בבית על קליבלנד 2:4. שישה וארבעה למיגל גונזאלס בניצחון.

* דרק ג'יטר השיג ארבע חבטות, היאנקיז ניצחו 1:7 בשיקגו את הווייט סוקס.

* האיינג'לס ביצעו מהפך דרמטי כדי לגבור 3:4 על קנזס סיטי.

* יוסטון הצליחה לנצח 1:4 בסיאטל. ג'ורג' ספרינגר חבט לעוד הומראן, דאלאס קיוקל שוב כיכב בגדול עם משחק מלא ושישה סטרייקאאוטים.

* באינטרליג, סן פרנסיסקו דוהרת ועלתה למאזן 18:32 אחרי שהשלימה סוויפ על מינסוטה עם 1:8. מדיסון באמגארנר המשיך בכושר המסחרר עם שבעה ועשרה.

ג'סטין ורלאנדר שחקן דטרויט טייגרס. GettyImages
כן, המצב בטטה. ורלאנדר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ג'וש בקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully