וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל ניצחה 1:3 את שבדיה

25.5.2014 / 20:20

אחרי צרפת, הנבחרת הוסיפה ניצחון במאבק על מקום באליפות אירופה. המאמן: "הרמה הייתה פחות טובה מאשר מול צרפת"

טלי ארטמנקו שחקנית נבחרת ישראל כדורעף נשים מנחיתה. Dino Panato, GettyImages
אחת המצטיינות. טלי ארטמנקו/GettyImages, Dino Panato

נבחרת ישראל בכדורעף נשים רשמה הערב (ראשון) את הניצחון השני במוקדמות אליפות אירופה 2015 אחרי ניצחון 1:3 על שבדיה (21:25, 25:12, 17:25, 15:25). הניצחון הזה מצטרף ל-0:3 הגדול על צרפת בשבת ולהפסד להונגריה בשישי. חמישה ימים לפני הטורניר שאותו תארח נבחרת ישראל ובו תיקבע העולה לאליפות אירופה והנבחרת שתעפיל לשלב הפלייאוף, הבית הישראלי צמוד ומותח.

אריה זלינגר, מאמן נבחרת ישראל, אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "הנבחרת השבדית היא נבחרת בסך הכול בסדר עם מנחיתות טובות בעמדה ארבע. בחלק מהמשחק היינו בלחץ מיותר, אבל משחק קשה לעיתים מחשל יותר. בחלק מהמשחק הרמה הייתה גבוהה והקהל מחה כפיים, אבל במערכה השנייה נכנסנו לבור, כנראה בגלל מאץ' אפ לא טוב, אבל במערכה השלישית והרביעית תיקנו את זה. בהשוואה לאתמול, הרמה הייתה טובה פחות".

זלינגר לא שותף לתחושה שההפסד במערכה השנייה מול השבדיות עלול להוות בעיה בבית כל כך צמוד: "ניצחנו 1:3 ולא הפסדנו נקודות וגם הונגריה ניצחה את שבדיה באותה תוצאה. חבל לי שלא לקחנו שתי מערכות מההונגריות. הכל יכול להיות. נחכה ונראה. לא הכול בתחרות תלוי בנו".

כאמור, ביום שישי הקרוב תארח הנבחרת את הטורניר השני בשלב השני במוקדמות אליפות אירופה 2015. הנבחרת תפתח את הטורניר מול שבדיה (17:00, שידור ישיר בערוץ הספורט). בשבת תפגוש את הונגריה (19:30) וביום ראשון את צרפת (19:30). כל המשחקים יתקיימו באולם הספורט ההישגי במכון ווינגייט. הנבחרת שתסיים במקום הראשון בבית בתום שני הטורנירים תעלה ישירות לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר בשנה הבאה. הנבחרת שתסיים במקום השני תתמודד בפלייאוף (בית וחוץ) על מקום בטורניר הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully