וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון מינתה למאמן את ג'ו מתתיה

25.5.2014 / 18:02

מחזיקת הגביע מינתה את המרכז הוותיק שגדל ושיחק במועדון מילדות. יחליף את אולג בוטנקו שמסיים שנתיים ללא אליפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוגר מעגל. ג'ו מתתיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, מכבי ראשון לציון, נפרדה היום (ראשון) ממאמנה בשנתיים האחרונות, אולג בוטנקו. בוטנקו הדריך את הצהובים והוביל את המועדון לזכייה בשני גביעים. בקבוצה, שפניה להצערת הסגל ומתן הזדמנויות לשחקני נבחרת העתודה שהעפילו לאליפות אירופה וגדלו במועדון, החליטו למנות למאמן ראשי של קבוצת הבוגרים את ג'ו מתתיה, המרכז הוותיק שגדל ושיחק במועדון מילדות.

יושב ראש מכבי ראשון לציון, יוסי גבע, אמר: "אני רוצה להודות לבוטנקו. הייתה לנו הזכות לעבוד עם מאמן כדוריד מהשורה הראשונה. בשנתיים האחרונות הוא הוביל אותנו לזכייה בשני גביעי מדינה, ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו, ועוד בטוח שדרכינו יפגשו".

על מינויו של מתתיה אמר גבע: "בחרנו בג'ו מתתיה למאמן מתוך ראייה מקצועית ועתידית. יש לנו ההערכה גדולה לג'ו, ואין לנו ספק שהוא הדמות הנכונה שתבנה את הדור הבא של המועדון. כמו כן, אנחנו נמשיך להתבסס על שחקנים שהובילו את הקבוצה להישגים בשנים האחרונות, ונבחר לצידם זרים איכותיים".

בוטנקו עצמו אמר: "היו לי שנתיים טובות במכבי ראשון לציון ואני רוצה להודות לכולם. זכיתי ב-50 אחוז מהתארים האפשריים, אבל חבל שלא הצלחנו לקחת את האליפות. יש כאן אנשים נפלאים שאוהבים מאוד את המועדון הזה ורוצים שהוא יהיה הכי גבוה שאפשר. אני מאמין שבימים הקרובים אסגור בקבוצה חדשה בליגה".

המטרה הראשית של ראשון לציון היא לקדם את הכישרונות הצעירים, בהם המרכז מתן גולץ, הפיבוט טל גרא, המקשר דור קלדרון, שחקן הפינה שרון פרס-שלם והשוער ליאור קפלן. החמישה הם שחקני נבחרת העתודה שיופיעו בקיץ באליפות אירופה שתתקיים באוסטריה. כמו כן, במועדון יבחנו את חזרתם של שחקנים מושאלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully