וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לוסטיג מונה למנכ"ל הוועד האולימפי

25.5.2014 / 17:15

לוסטיג, ששימש כראש היחידה לספורט הישגי יחליף בתפקיד את אפרים זינגר שהודיע על פרישה אחרי 20 שנה בתפקיד

גילי לוסטיג, יו"ר היחידה לספורט הישגי. קובי אליהו
מקבל את המפתחות. גילי לוסטיג/קובי אליהו

שינויים בצמרת ראשות הוועד האולימפי בישראל: גילי לוסטיג ששימש עד לאחרונה כראש היחידה לספורט הישגי נבחר לשמש כמנכ"ל הוועד במקומו של אפרים זינגר שמסיים את תפקידו אחרי 20 שנה כשהודיע לפני כחודשיים על פרישה. יושב ראש הוועד האולימפי, יגאל כרמי, הכריז במהלך האסיפה הכללית של הוועד על הבחירה בלוסטיג.

לתפקיד מנכ"ל הוועד האולימפי היו רשימה של מועמדים, בהם גם רונן הרשקו, המשמש כמנהל אגף הנבחרות בהתאחדות לכדורגל. לוסטיג שימש בתפקיד מנהל היחידה לספורט הישגי מזה 17 שנים. הבחירה בלוסטיג התבצעה לאחר החלטה של ועדת האיתור של הוועד האולימפי, שכללה את כרמי, יורם אורנשטיין ואיתן רוב. לשלב האחרון הגיעו 18 מועמדים.

לוסטיג בן ה-56 היה שחקן כדורעף ובעברו אימן את נבחרות הנוער והבוגרים של ישראל בכדורעף שנים רבות. הוא היה מנהל היחידה לטיפוח ספורטאים מצטיינים צעירים והמנהל הראשון של האקדמיה/הפנימיה למחוננים במכון וינגייט. כראש היחידה לספורט הישגי הוביל לוסטיג ארבע משלחות ישראל למשחקים האולימפיים: סידני 2000, אתונה 2004, בייג'ינג 2008 ולונדון 2012. במהלך תקופת כהונתו זכו ספורטאי ישראל בארבע מדליות אולימפיות, בינהן מדלית הזהב של גל פרידמן בגלישה באתונה 2004.

מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר. יוסי ציפקיס
נפרד. אפרים זינגר/יוסי ציפקיס

"הנושא המקצועי ימשיך להיות מרכיב מרכזי בתפקידי החדש והכול תוך שיתוף פעולה מלא עם איגודי הספורט", אמר לוסטיג. "אני נרגש מאוד ורואה בתפקידי החדש אתגר גדול וייחודי בארץ ובזירה הבינלאומית. כמנהל היחידה לספורט הישגי זכיתי לתמיכה, גיבוי מלא ושיתוף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט, ומכון וינגייט ליוזמות רבות ולשדרוג משמעותי ביותר בהכנות הספורטאים למשחקים האולימפיים. אני רואה במינוי שלי הבעת אמון של המערכת באנשים שצמחו בספורט".

כרמי בירך: "גילי לוסטיג הוא האדם הראוי לתפקיד ומינויו מסמל את החשיבות הרבה שרואה המערכת בהטעמת אנשי ספורט בתפקידים מרכזיים בספורט בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully