וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אלון חרזי מונה למאמן

חרזי, ששימש כמנהל מקצועי בעונה שעברה, ייכנס לנעליו של יובל נעים. יובל אבידור ויוסי דורה מועמדים להצטרף

אלון חרזי סקאוט הפועל עכו. ניב אהרונסון
חרזי ינסה להוביל את עכו להצלחה/ניב אהרונסון

הפועל עכו החליטה היום (ראשון) למנות את אלון חרזי למאמנה בשנתיים הקרובות. חרזי יחליף בתפקיד את יובל נעים שסיים עבודתו לאחרונה. מי שישמש כעוזרו הוא איציק טוויזר שמוערך מאוד על ידי ראשי העירייה. ההסכם של חרזי מותנה בכך שהקבוצה תישאר בסוף העונה הבאה בליגת העל. בנוסף חשוב להדגיש שחרזי לא ישמש עוד כמנהל המקצועי של המועדון, תפקיד בו החזיק במהלך השנה הקודמת.

בהודעת הקבוצה נמסר כי חרזי הודיע על הסכמתו לאמן להנהלה ולראש העיר שמעון לנקרי: "מינויו של חרזי נעשה מתוך הערכה וכוונה להמשיך את התהליך, אותו החלה הפועל עכו בעונה שחלפה, תוך המשך עמידה בשני עקרונות מרכזיים. המשך ביסוס מעמדה של הקבוצה בליגת העל ופיתוח והשבחה של מחלקת הנוער", נכתב בהודעה, "חרזי ישמש כמאמן ראשי, תוך המשך פיקוח על מחלקת הנוער וזאת מתוך ראיה מקצועית להשגת המטרה".

נראה כי חרזי כבר החל לעבוד על הסגל לעונה הבאה ויובל אבידור ויוסי דורה מהפועל חיפה מועמדים להצטרף לקבוצה. השניים נמצאים במו"מ מתקדם עם עכו וההנחה היא שכבר בהמשך השבוע יחתום אבידור בעכו. כמו כן, יש סיכויים גבוהים שגם הקשר וקפטן האדומים יעבור ליריבה מהצפון. יש לציין שהשניים כרגע לא בתוכניות של ראובן עטר בהפועל חיפה ועשויים בכל מקרה לעזוב.

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה (ימין) עם יוסי דורה. אדריאן הרבשטיין
יעברו לעכו? יובל אבידור ויוסי דורה/אדריאן הרבשטיין

חרזי, 43, הוא השחקן המעוטר בכדורגל הישראלי. הוא זכה בשמונה אליפויות כשחקן עם מכבי חיפה ואחת נוספת עם בית"ר ירושלים וכמו כן זכה שלוש פעמים בגביע המדינה עם הירוקים והופיע 89 פעמים במדי נבחרת ישראל (מקום שלישי בטבלת המופיעים). בדצמבר 2009 פרש מכדורגל ושימש כסקאוט מכבי חיפה עד שעזב את המועדון בקיץ שעבר ומונה לתפקיד המנהל המקצועי בעכו.

לאחר שעיריית עכו החליטה שלא להמשיך את ההתקשרות עם יובל נעים, סומן חרזי כמועמד המועדף לעבור מעמדת המנג'ר לעמדת המאמן. לאחר ימים של התלבטויות נאות חרזי להסכים למהלך ולראשונה בקריירה הוא צפוי לשמש כמאמן ראשי. עוזר המאמן איציק טוויזר צפוי להמשיך בתפקידו גם תחת חרזי.

הפועל עכו סיימה את עונת 2013/14 במקום ה-10 עם 36 נקודות ולעומת העונה שעברה, הבטיחה את ההישארות בליגה לפני המחזור האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully