וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורמים: נשות הפועל יקנעם זכו בגביע המדינה

25.5.2014 / 9:14

הבנות גברו בבריכה בוינגייט 5:13 על אס"א תל אביב והניפו את הגביע. סטרוגו הקפטנית והמאמנת: "קטפו את הפירות ובגדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע מאושר. יקנעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל יקנעם זכתה אתמול (שבת) בגביע המדינה בכדורמים נשים לאחר שהביסה בגמר את אס"א תל אביב 5:13. מהדקה הראשונה הוכיחו הנשים מיקנעם את עליונותן ועלו ליתרון מוקדם כשמאז תל אביב לא הצליחה להדביק את הפער שרק הלך וגדל וכל זאת לעיני קרוב ל-200 צופים שעשו את כל הדרך מהעיר הצפונית עד לבריכה בוינגייט כדי לתמוך בקבוצה.
יקנעם ששולחת את מרבית הנציגות לסגל הנבחרת ממוקמת גם במקום הראשון בליגה בשלב זה, והיא הגיעה פייבוריטית למשחק למרות שהקבוצה היא עם ממוצע הגילאים הנמוך ביותר וללא זרות.

בין המצטיינות היו השוערת עומר בן צבי, דרור בר, ליאור בן דוד, ענבר ברנע, עדן נל, אביגיל פליקס, נויה תמיר והקפטנית שמשמשת גם כמאמנת, שונית סטרוגו.

בסיום המשחק נערך טקס הענקת הגביע אותו העניקו מנכ"ל האיגוד גידי ויתקין וסגן ראש עיריית יקנעם ומחזיק תיק הספורט אריק וקנין. כעת באיגוד יתפנו להמשך הליגה ולמשחקי הפלייאוף שיקבעו את אלופת המדינה לנשים בכדורמים.

סטרוגו: "אני גאה מאוד בשחקניות שעושות בכל שנה ושנה התקדמות אדירה וקטפו השנה את הפירות ובגדול. הגיע לבנות ואני שמחה שמעבר ליכולת המקצועית שהן הפגינו, הן שיחקו עם אופי והראו שגם הצד המנטאלי שלהן חזק. עכשיו אנחנו מסתכלות קדימה לעבר המשך העונה כי יש לנו עוד עבודה ועוד תואר להילחם עליו. הקהל המדהים שהגיע מיקנעם דחף אותנו ואנחנו מקוות לשמח אותו גם בקרבות האליפות".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully