וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יובל שבתאי סיכם לעונה אחת

25.5.2014 / 17:00

הקשר שיגיע מהפועל עכו הוא הרכש הראשון של המועדון וכעת מחכים בקבוצה לתשובה משוער נבחרת קנדה, מילאן בוריאן

יובל שבתאי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עובר לחיפה. שבתאי/אדריאן הרבשטיין

קשרה של הפועל עכו בעונה החולפת, יובל שבתאי, סיכם היום (ראושן) לעונה אחת בהפועל חיפה. הקשר הופך בכך לרכש הראשון של חיפה לעונה הבאה וכעת ינסו בקבוצה לסגור עם מילאן בוריאן, גל כהן ושמעון הרוש. שבתאי, 27, עוזב את הפועל עכו אחרי שלוש שנים מוצלחות במועדון. הקשר, שבעונה שעברה רשם 29 הופעות וכבש שער אחד, עבר בקריירה גם בעירוני קרית אתא, עירוני קרית שמונה, אחווה עראבה ומכבי אחי נצרת.

לאחר הסיכום נפרד שבתאי מאוהדי הפועל עכו, וכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "שלום לכל האוהדים הנפלאים! אני מודה לכם על שלוש שנים שהייתם לי לבית ומשפחה. אני עובר לבית חדש, אבל לעולם לא אשכח לכם את התמיכה והאהדה בשנים האלה. ייקח לי זמן לעכל שאני עובר למועדון חדש. אתם קהל מדהים, אין עליכם. הייתי חייב להגיע להחלטה כשחיפה דיברו עם הסוכנים שלי בעוד עכו לא נקטו בפעולה. אוהב אתכם ומאמין שבעתיד עוד אחזור הביתה. בהצלחה!".

האדומים מחכים לתשובתו של שוער נבחרת קנדה מילאן בוריאן בנוגע לחוזה שהוצע לו. בין הצדדים מתקיים משא ומתן קדחתני בימים האחרונים כשלפי גורמים בחיפה מרבית הפרטים כבר סוכמו כשיואב כץ אף אישר אותם וכעת מחכים בקבוצה לתשובתו של השוער. בחיפה מקווים מאוד שבוריאן יענה בחיוב ויצטרף לקבוצה, כשההערכה היא שבתוך כמה ימים עד שבוע יתברר האם השוער יגיע לקבוצה או שמא בחיפה יצטרכו לחפש מועמד אחר.

בגזרת הישראלים בקבוצה נמצאים במגעים עם גל כהן בלמה של בני יהודה, שמעון הרוש אותו רוצה מאוד הבעלים יואב כץ ושניר משען, המגן הימני. בנוסף לשמות שעלו לאחרונה בימים האחרונים עלה גם שמו של גיא דיין מעכו. כמו כן בחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות במכבי חיפה בנושא שובל גוזלן ושחר הירש, ואם אחד מהם ישוחרר בהשאלה חופשית בקבוצה ינסו להביא אותם. עוד שחקן אותו רוצים בחיפה אך ההערכה שיגיע נמוכה מאוד בעיקר בשל העובדה שמכבי חיפה צפויה לדרוש עליו סכום גבוה הוא דינו אנדלובו. ראובן עטר מעריך מאוד את השחקן אך במכבי חיפה צפויים לדרוש עליו סכום של קרוב למיליון דולר, כשביריבה העירונית לא יהיו מוכנים לשלם אפילו חצי מסכום זה.

דינו אנדלובו שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עטר מעריך אותו אך במכבי חיפה צפויים לדרוש עליו סכום של קרוב למיליון דולר. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

בנוסף לרשימת השחקנים בקבוצה מתעסקים גם בנושא מגרש האימונים כשנכון לעכשיו שום דבר לא נסגר מה שמעלה חשש אצל חלק מאנשי המועדון שהקבוצה שוב תיאלץ להתאמן בקריית חיים. ההערכה היא שבסופו של דבר הקבוצה תתאמן לפחות שלוש פעמים בשבוע במגרשי אבי רן או במגרש בנשר אך הסחבת בעניין מלחיצה את אנשי המועדון. במקביל קבוצת האוהדים שקמה בליגה ג' החתימה את שחקן הרכש הראשון שלה והוא שחקן העבר של הפועל חיפה כפיר ליבוביץ'.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully