וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תציע להפועל באר שבע לשאול את סוויסה

24.5.2014 / 11:12

בבירה ינסו לסכם על השאלה עם אופציה לרכישה, בשל הדרישות הגבוהות. השם המועדף לעמדת הקשר האחורי: מדסון אנריקה

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לבירה? סוויסה/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים מתכוונים להאיץ בשבוע הקרוב את ההכנות לקראת עונה הבאה, כאשר שמותיהם של מספר מועמדים מהם התרשם המאמן החדש מנחם קורצקי הועברו לבעלים אלי טביב וזה אמור לצפות בהם בשבוע הקרוב ולאחר מכן יוחלט האם להיכנס עימם למשא ומתן. אף על פי שלבית"ר לא צפוי תקציב גבוה, טביב מבין כי הקבוצה תקום ותיפול על זרים איכותיים ובמועדון הקציבו שכר של כ-150-200 אלף דולר לכל זר. קורצקי מחפש שחקנים עם ניסיון בכדורגל האירופי, שיוכלו לשדרג את הסגל הצעיר של הקבוצה.

המאמן עוקב מזה תקופה אחרי הליגה הרומנית והגיש רשימה של מספר שחקנים בכל עמדה, כאשר בבית"ר צפויים לפעול בשיטת האלימינציה. לאנשי הקבוצה ברור שלא יהיה פשוט להחתים כל אחד מהשמות שברשימה. אחד מהם הוא חריסטו פרסבקאבאס, בלם נבחרת קפריסין שמשחק העונה בפנדורי. בית"ר צפויה לפנות לבלם, אך בשלב זה הוא דורש שכר של כ- 300 אלף דולר והפערים גדולים. אם אחד משני הבלמים אותם סימן קורצקי לא יגיעו, בבית"ר צפויים לפנות לדינו שקבורץ, ששיחק בקבוצה לפני כשנה ומשחק העונה בסאלמיס הקפריסאית. עלותו של שקבורץ היא כ-140 אלף דולר.

השם המועדף על מנחם קורצקי לעמדת הקשר האחורי הוא הברזילאי מדסון אנריקה, שמשחק בקבוצת ואסלוי הרומנית. אנריקה יכול לשחק גם כמגן ובית"ר צפויה להגיש לו הצעה כספית בקרוב. אנריקה בן ה-23 שותף העונה ב-26 משחקים במדי ואסלוי.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
מחפש זרים איכותיים. קורצקי/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קורצקי מאוד מעוניין לצרף את תומר סוויסה, ששוחרר מהפועל באר שבע. סוויסה ביצע את הפריצה שלו אצל קורצקי ברמת השרון והוא כבר שוחח עם אנשי בית"ר, אך כרגע הדרישות הגבוהות של אלונה ברקת עבורו מונעות התקדמות. בית"ר צפויה להציע לבאר שבע לקחת את סוויסה אליה לעונת השאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה. נראה כי גם סוויסה עצמו צפוי להפעיל לחץ בנושא, היות והוא מאוד רוצה לשחק בבית"ר. סוויסה אמר בעבר: "החלום שלי הוא לשחק בבית"ר. אני מקרית שמונה וכל המשפחה שלי אוהדת את הקבוצה, גדלתי עליה".

בית"ר צפויה להגיש הצעה גם לניסו קפילוטו בתקופה הקרובה, אם כי נראה כי צפויים פערים בין הצדדים. לא ברור עדיין אם תוגש הצעה לשי חדד. בנוגע לחנן ממן, הפערים גדולים מאוד בשלב זה ואם הקשר לא יתגמש בדרישותיו, הוא אינו צפוי לסכם בקבוצה. במקרה כזה, תנסה בית"ר להאיץ את אפשרות השאלתו לעונה נוספת של משה לוגסי ממכבי תל אביב, אולם בקבוצה הדגישו כי לא יעשו זאת ללא אופציה להשאלה לעונה נוספת או לרכישה. אותם דברים אמורים בנוגע לשלומי אזולאי ומכבי חיפה, כאשר במקרה של אזולאי נראה כי הוא יפתח את העונה אם חיפה ורק לאחר מחנה האימונים תתקבל החלטה לגביו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
משה לוגסי, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ימשיך עוד עונה? לוגסי/ברני ארדוב

לאחר פיטוריו של מנהל הקבוצה מנחם נידם, מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא איש אמונו של אלי טביב עוד מימיו בהפועל כפר סבא, חנן קהלו. קהלו לא התלהב לקחת את התפקיד, אך לאחר שכנועים מצד טביב הוא הסכים. חלק מהסמכויות יוטלו על עובדים נוספים במועדון. מעבר לקהלו, הצטרפו כאמור למועדון מאמן השוערים גיא סולומון ומאמן הכושר דרור שמשון, על אף שזה עדיין לא סיכם את תנאיו באופן סופי וצפוי לעשות זאת בימים הקרובים. טביב צפוי לשוחח בקרוב עם דוד אמסלם על מנת להגיע עימו להבנות במטרה שימשיך בקבוצה וישמש כעוזרו של מנחם קורצקי.

נראה כי התקציב בעונה הבאה והחלטתו של טביב בנוגע לסכום שישקיע יוכרעו בשבועיים הקרובים. בעשרת הימים האחרונים נעשים נסיונות פיוס בין טביב לראש העיר ניר ברקת ותיתכן שיחת טלפון בין השניים בקרוב מאוד. טביב פגוע מכך שלטענתו נותר לבד במערכה ועל אף הבטחות שקיבל, אף גורם עסקי או מוניציפלי לא מסייע, בעוד הבור הכלכלי של בית"ר גדול מאוד. אל ראש העיר הגיעו מסמכים עם הסכומים אותם השקיע טביב בקבוצה בעונה הנוכחית (כ-12 מיליון ש"ח) ונראה כי השניים צפויים לשוחח וללבן את העניינים. יש לציין כי מעבר לנושא הכלכלי, ברקת מאוכזב מדרך ההתנהלות של בית"ר והשפעת היתר של האוהדים על הנעשה במועדון וייתכן כי הוא יתנה סיוע כלכלי במספר שינויים שייעשו במועדון.

ברקת קיבל את אישורו של טביב לכך שהאחרון אינו מתנגד להכנסת שותף, אך רק בתנאי שיישא גם בעלויות ההשקעה במועדון עד כה ובשלב זה, אין מועמד שמוכן לקחת זאת עליו. ברקת בוחן מספר אופציות לסיוע ויציע אותן לטביב אם וכאשר תתקיים שיחת הפיוס בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully