וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע דורשת מיליון שקל עבור סוויסה

23.5.2014 / 11:41

בית"ר לוחצת לצרפו, הבעיה: המועדון מחזיק רק במחצית מכרטיסו. לחץ על שהר לשוב לישראל, הערכה במועדון: ארבייטמן יגיע

one

הפועל באר שבע דורשת מיליון שקל עבור מחצית מכרטיסו של תומר סוויסה. מ.ס אשדוד שגיששה בעניינו ירדה מהאפשרות לצרפו בגלל המחיר וכעת בית"ר ירושלים לוחצת לצרפו. הבעיה בעסקה נעוצה בעובדה שבאר שבע מוכרת רק מחצית מכרטיסו של השחקן (איזי שירצקי מחזיק ביתרת הכרטיס) ולפי הדרישה של באר שבע ערכו הריאלי הוא שני מיליון שקלים. בעבר רכשה אלונה ברקת את מחצית הכרטיס ב-800 אלף שקל. "סוויסה רוצה להתפתח במקום אחר. אם באר שבע חושבת שהוא לא מתאים, היא צריכה להפחית בדרישות", אמרו מקורבים לשחקן. במועדון, כמובן, סבורים שמדובר בדרישה ריאלית. שחקן נוסף שמחפש קבוצה הוא הקשר קובי דג'אני.

חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה. קובי אליהו
סויסה/קובי אליהו

המאמן אלישע לוי ימריא לחופשה פרטית בספרד ועד שיחזור ינסו במועדון להגביר את הלחץ על בן שהר לשוב לישראל. שלומי ארבייטמן כבר הסכים לשוב לישראל ורוצה לשחק שוב תחת אלישע לוי אם הצדדים יגיעו לסיכום. ארבייטמן השתכר כ-270 אלף יורו במונס, אך אם היה ממשיך בעונה הבאה הוא היה נאלץ לקצץ ב-20 אחוז. בבאר שבע טוענים כי השניים, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, לא יגיעו בכל מקרה יחד אם גליינור פלט יישאר. השחקן כבר המריא לחופשה פרטית במהלכה יתייעץ עם משפחתו ועם הסוכן ההולנדי שלו. אם לא יקבל הצעה גבוהה יותר שמהווה גם שדרוג מקצועי, פלט יישאר בישראל.

התקשורת בפורטוגל דיווחה אתמול כי במועדון מעוניינים בקשר ארוקה, דויד סימאו. השחקן הוצע על ידי סוכן השחקנים שחר גרינברג, אך נמצא בעדיפות נמוכה ברשימות של אלישע לוי וסביר להניח שלא יגיע לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully