וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה שוקלים לתבוע את המועדון

23.5.2014 / 10:42

תביעה מטעם ההסתדרות תוגש בשבוע הבא, אם לא תתקבל התחייבות להסדרת החובות. נושא מינוי המאמן תלוי בתקציב

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ישיבת החירום נדחתה. איציק לוזון/קובי אליהו

שחקני מכבי פתח תקוה מתכוונים להגיש בשבוע הבא תביעה נגד המועדון, זאת בטענה לעיכוב שכרם מאז חודש פברואר. התביעה הייתה אמורה להיות מוגשת בשבוע שעבר באמצעות נציגי ההסתדרות, אך המהלך הזה נמנע לאחר שמספר שחקנים התערבו וביקשו להמתין מספר ימים נוספים.

פתח תקוה נמצאת במצב כלכלי קשה, וההערכה היא כי החובות עבור השכר וכן עבור מענקי ניקוד מסתכמים בכמיליון וחצי עד שני מיליון שקלים (חלק משחקני הקבוצה זכאים לתשלום מענקים, בין 50 ל-80 אלף שקל לשחקן). במועדון אישרו כי הם מנסים לגייס את הכסף באמצעות תורמים, אך כרגע עדיין לא נמצא פתרון מעשי. על פי גורמים בקבוצה, במועדון חוששים כי הקבוצה תתקשה לפתוח את העונה.

"חייבים למצוא מישהו שישים כסף, אחרת יהיה קשה לפתוח את העונה. יש שחקנים שעד לא מזמן קיבלו שכר מהעונה הקודמת", אמרו. אחד השחקנים סיפר הבוקר: "החלטנו להמתין עוד מספר ימים כדי לקבל את הכסף, אבל אם בשבוע הבא הכסף לא יעבור, ההסתדרות תגיש תביעה באמצעות היועץ המשפטי שלה. ליבנו עם המועדון, אבל המשפחות שלנו לא פחות חשובות". פתח תקוה דחתה את ישיבת החירום שהייתה אמורה להתכנס השבוע ולדון בענייני החובות וכן במינוי המאמן לעונה הבאה.

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה (מימין) מול רביד גזל שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
יגיע? רביד גזל/אדריאן הרבשטיין

התכנית: קיצוץ בתקציב הרכש. גזל מועמד

ייטב לוזון הוא אכן מועמד מוביל להמשיך, אבל במועדון לא פוסלים אפשרות שקובי רפואה ימשיך בצוות המקצועי ויקבל סמכויות נרחבות, או מינוי מאמן ותיק כמו אלי כהן, שאימן את בית"ר ירושלים בתחילת העונה. העניין תלוי בין היתר בתקציב לעונה הבאה. גם אם פתח תקוה תפתח את העונה, ייתכן מאוד שהיא תקצץ בנושא הרכש. אחת האפשרויות שנשקלת כעת היא החתמת שלושה זרים בלבד ובניית השלד הצעיר שכולל שחקנים כמו לידור כהן, גידי קניוק ועוז פרץ.

במועדון הקפיאו בינתיים את ההכנות לעונה הבאה, אבל שני שמות כבר עלו כאפשרות לחיזוק - סלים טועמה מהפועל תל אביב ורביד גזל מסכנין. "רק אחרי שנסדיר את נושא החובות נוכל לפנות אליהם", אמרו. במועדון רוצים להחתים את ניצן דמארי ונאור פסר לעונה נוספת ומעריכים שהשניים לא יעזבו משום שכל מועדון אחר יצטרך לשאת בעלות דמי ההשבחה.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון צפוי לחזור למועדון אם לא יכהן בשום תפקיד רשמי בהתאחדות המוביל לניגוד עניינים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully