וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זטה להפועל חיפה: ננהל מו"מ עם אחרות על קוראץ'

22.5.2014 / 14:34

האדומים לא העבירו למונטנגרים את הסכום הדרוש למימוש האופציה על החלוץ. קבוצות מחוץ לישראל הביעו בו עניין

one

זטה המונטנגרית ממשיכה במו"מ עם הפועל חיפה על ז'רקו קוראץ', למרות תום המועד בו הייתה צריכה חיפה להעביר את הכסף כדי לממש את האופציה על השחקן. גורמים במונטנגרו אמרו היום (חמישי) שאם תגיע הצעה אחרת על קוראץ', זטה אינה מחוייבת לחיפה ותתחיל במשא ומתן מיידי כאשר לאחרונה נעשו כבר גישושים בעניינו של החלוץ מכמה קבוצות בליגות אחרות מחוץ לישראל.

גם קוראץ' עצמו עדיין לא הגיע להסכמות על תנאיו ונכון לעכשיו מקומו של השחקן בחיפה עוד רחוק מלהיות בטוח, למרות שבצוות המקצועי מעוניינים בו. שחקן נוסף שנמצא במו"מ עם חיפה הוא השוער הקנדי ממוצא סרבי מילאן בוריאן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה מעוניינים מאוד בבוריאן וכעת הצדדים נמצאים במו"מ בתקווה שתנאי השכר של השוער ייסגרו.

ראובן עטר מעוניין מאוד ברון ציבלין כמאמן כושר וינסה לסגור איתו עוד לפני היציאה של המאמן לארצות הברית יחד עם נבחרת ישראל. לוואלה! ספורט נודע שלליאור קפלן, מאמן הכושר בעונה החולפת, יש חוזה לעונה הקרובה כך שבקבוצה יצטרכו לפצות את מאמן הכושר אם ציבלין אכן יגיע. גורמים במועדון אמרו שאם ציבלין בסופו של דבר לא יגיע קפלן, שאהוב מאוד על ידי השחקנים ונחשב לאיש סוד של רבים מהם, עשוי להישאר בקבוצה.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
בדרך החוצה? קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully