וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "שחקנים יצטרכו להביא בשורה, זהבי אחד מהם"

22.5.2014 / 10:20

גוטמן לקראת מקסיקו והונדורס: "הזימון של בניון ראוי". זהבי: "רוצה להביא את היכולת ממכבי תל אביב לנבחרת". ייני בספק, ברדה נעדר

אלי גוטמן, ערן זהבי, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
זהבי וגוטמן/ברני ארדוב

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת צמד משחקי הידידות מול מקסיקו והונדורס בשבוע הבא. הנבחרת תמריא בעוד יומיים ליוסטון, ותקיים את משחקה הראשון במקסיקו בלילה שבין שלישי לרביעי. ביום ראשון שלאחר מכן תחזור הנבחרת ליוסטון ותתמודד מול נבחרת הונדורס. אליניב ברדה לא נכח באימון היום, אך ימריא כמתוכנן עם יתר הנבחרת. מי שנמצא בספק לצמד המשחקים הוא שרן ייני, שנטש אמש את האימון ויעבור בקרוב בדיקה כדי לוודא מה חומרת הפציעה. רגע לפני האימון, ערך אלי גוטמן מסיבת עיתונאים.

גם באימון היום תרגל גוטמן את רביעיית ההגנה שכוללת את יובל שפונגין, טל בן חיים, רמי גרשון ועומרי בן הרוש. בקישור תורגלו שרן ייני, בירם כיאל וביבראס נאתכו, בכנפיים ערן זהבי ובן שהר ובחוד עומר דמארי. בהמשך נכנס רפאלוב במקום נאתכו. המערך שתוגל באימון היה מעבר מ-4:3:3 בהתקפה ל-4:5:1 בהגנה. גוטמן סיים את הקמפיין האחרון עם מערך של 4:1:4:1, כשייני שיחק בין הבלמים לקישור.

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל/ברני ארדוב

גוטמן: "יש שחקנים שיצטרכו להביא בשורה לנבחרת"

"מהרגע הראשון שקיבלתי את המינוי לקמפיין הזה, וזה לא סוד, אמרתי שאני רוצה גם את יוסי אבוקסיס וגם את אריק בנאדו כעוזרים", התייחס אלי גוטמן למינוי של שני עוזריו. "בהרבה נבחרות יש יותר עוזרים, ומדובר בשני מאמנים צעירים שהיו בעבר שחקנים בנבחרת. אני מזהה בהם פוטנציאל. אין פה חלוקת סמכויות, אין עוזר בכיר יותר ובכיר פחות. כולנו לטובת הנבחרת".

לגבי דודו אוואט: "הדלת לא סגורה בפני אף אחד. נכון לרגע זה, הזימונים שביצעתי עכשיו הם טובים אך ורק לשני המשחקים הקרובים".

לגבי המשחק מול בלגיה, שייערך באצטדיון טדי: "אנחנו שמחים שהמשחק הראשון בקמפיין יהיה בבירת ישראל, ירושלים. אנחנו מקווים שבלגיה תפסיד נקודה בעלייה לקסטל. אנחנו גאים להגיע לירושלים. אנחנו עוקבים אחרי כל אחת מהיריבות, כמו שאני עוקב אחרי השחקנים שלי בחו"ל".

לגבי ערן זהבי: "שיטת המשחק עלולה להשתנות. נבחרת ישראל חייבת לעשות התאמות. אנחנו נבחרת שתשחק נגד כל אחת מהיריבות בצורה מתאימה. אני לא מחלק לא לבלמים ולא למגנים. יש שחקנים שיצטרכו להביא בשורה, ערן זהבי הוא אחד מהם. הוא יצטרך להביא את ערן זהבי של מכבי תל אביב לנבחרת ישראל".

המסקנות מהמשחק האחרון נגד סלובקיה: "מהמשחק הזה למדנו, שאנחנו צריכים לרווח את המשחק שלנו. רפאלוב ובן בסט נכנסים יותר מדי לאמצע, זה קרה גם באימון. אתם תראו את זה. לא הייתה לנו מספיק הצטרפות לרחבה. בסופו של דבר תוצאות נקבעות בגלל דברים קטנים".

לגבי יוסי בניון, שאמור לשבור את שיא ההופעות לשחקן בנבחרת ישראל: "הוא עובר תקופה טובה, הוא כבש, בישל וצבר דקות משחק. אני לא מתעסק בשבירת שיא ההופעות, אבל אם כבר עושים את זה, ראוי שזה יקרה לעיניי למעלה מ-100 אלף צופים במקסיקו. הזימון שלו ראוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן זהבי, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"שחקנים יצטרכו להביא בשורה, זהבי אחד מהם"/ברני ארדוב

זהבי: "רוצה להביא את היכולת ממכבי תל אביב"

"אני שמח מאוד שיש ציפיות ממני, לזה חיכיתי", הוסיף ערן זהבי. "זה עושה לי טוב שיש עליי לחץ. אנסה להביא את ערן זהבי של מכבי תל אביב לנבחרת. זה לא יהיה קל, אבל אעשה הכל כדי שזה יקרה".

לגבי הפער בין היכולת בקבוצה ובנבחרת: "במכבי תל אביב מדובר בקבוצה שהיא כל הזמן פייבוריטית, וכל הזמן עם הכדור. בנבחרת צריך לתת יותר בהגנה. אני מקווה שאגיע להרבה מצבי הבקעה בנבחרת ושאנצל אותם. חדר ההלבשה בנבחרת הוא משהו מיוחד. כולם מפרגנים לכולם, נגד פורטוגל לא שיחקתי וכמעט בכיתי בסוף המשחק, אבל לא תמיד אתה משחק במשחק נתון. מי שבנבחרת ולא יכול לוותר על האגו, מקומו לא איתנו".

התפקיד המועדף עליו: "אלי יודע את התפקיד שלי יותר טוב ממני ויותר טוב ממכם, זאת לא תהיה הבעיה. אני אוהב לשחק בשלישייה ההתקפית. כשאני מסתכל על נבחרות אחרות בעולם, אבל בבית הם משחקות עם הר געש ופתאום יש מוטיבציה ואווירה במגרש שנותנת תחושה שהכל אפשרי. מכאן אני קורא לקהל שיבוא לתמוך, כי בלגיה למשל טובה מישראל, אבל במשחק נתון, עם אווירה טובה, הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully