וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מעוניינת בפארסקבאס חריסטו

22.5.2014 / 9:01

הבלם הקפריסאי (30) שעוזב את פאנדורי מצטרף לרשימה של מועמדים מרומניה. הרוש על פיטורי בן דוד: "חייב לו את הקריירה"

one

בית"ר ירושלים מעוניינת בפארסקבאס חריסטו, בלמה הקפריסאי של פאנדורי מהליגה הרומנית. חריסטו (30) ששיחק בקבוצות רבות בליגה הקפריסאית, וביניהם אלקי לרנקה, אומוניה ואפואל ניקוסיה, משחק מ-2012 ברומניה. בעונה שעברה שיחק בקלוז' ובעונה החולפת עבר לפאנדורי, במדיה הופיע ב-25 משחקים ואפילו כבש שני שערים. כעת שמו עלה בבית"ר כאחד המועמדים לחזק את הגנת הקבוצה, כך לפי מקורות עיתונאיים ברומניה. על פי אותם מקורות, מלבד חריסטו לבית"ר ישנם מועמדים נוספים המשחקים בליגה הרומנית ובתקופה הקרוב צפויים בבית"ר להתחיל במשא ומתן עם חלק מהם.

מי שנמצא גם כן בתוכניות הוא שלומי ארבייטמן. בבית"ר כבר גיששו אצל השחקן וצפויים להגיש בקרוב הצעה רשמית, אלא שההערכה אצל גורמים במועדון היא שיהיה קשה להביא את ארבייטמן, בעיקר בשל השכר הגבוה אותו הוא מרוויח. ארבייטמן מבוקש גם אצל הפועל באר שבע וגם אצל מכבי נתניה כשכעת בית"ר נכנסת לתמונה ותנסה להגיע להסכמות עם החלוץ למרות שבשלב זה הסיכויים שהחלוץ יגיע לבירה לא גבוהים.

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי הגיע אתמול לבית וגן לראשונה ונפגש עם המנכ"ל עומר עצמוני. השניים שוחחו על בניית הקבוצה לעונה הבאה ועל הצוות המקצועי אותו רוצה לראות קורצקי מסביבו.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

שחקן פאנדורי פארסקבאס כריסטו. GettyImages
יחזק את ההגנה של בית"ר? חריסטו/GettyImages

ובינתיים אריאל הרוש התייחס לסיום תפקידו של של מאמן השוערים, משה בן דוד מהמועדון, וכתב בדף הפייסבוק שלו: "במשך עשר שנים, משה בן דוד, ליווה והוביל אותי משוער בנערים ועד לשוער הראשון של בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל. היום הוא פוטר מבית"ר ירושלים וסיים תקופה ארוכה בה היה חלק משמעותי מהקבוצה וזכייה בחמישה תארים. בית"ר ירושלים איבדה היום איש מקצוע גדול, דמות למופת שטיפח שוערים רבים ואדם שבית"ר ירושלים תמיד הייתה בליבו. זהו רגע לא קל עבורי, משה בן דוד היה הרבה יותר מהמאמן שלי. מעל להכול הוא היה מנטור שלי ושל שוערים רבים נוספים. היום אני יכול להגיד בגאווה שאת כל הקרדיט לקריירה שלי אני חייב לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully