וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "אנו בקשר רציף עם קרית שמונה לגבי אירופה"

21.5.2014 / 16:36

המועדון צפוי לפתוח בסיבוב השלישי בליגה האירופית, הצדדים מחכים להודעה הרשמית של אופ"א. חוזהו של עאבד שודרג

one

בעירוני קרית שמונה יחכו לגמר ליגת האלופות ולאחריו תגיע ההודעה הרשמית של אופ"א באשר לסיבוב בו תתחיל הקבוצה את מוקדמות הליגה האירופאית. כפי שפורסם אתמול (שלישי) בוואלה! ספורט, העובדה שסביליה זכתה בליגה האירופאית צפויה להביא לכך שלמרות ירידת המיקום של ישראל בדירוג, קרית שמונה תתחיל בסיבוב השלישי.

בהתאחדות לכדורגל מיהרו להודיע לקרית שמונה כי תשחק בסיבוב השני, מה שגרם לקבוצה להקדים את מועדי מחנות האימון בקיסריה ובהולנד, אך כעת ייתכן שההודעה הייתה נחפזת מדיי וקרית שמונה בכלל תתחיל את משחקיה רק בסוף חודש יולי. בקבוצה שוחחו אמש עם ההתאחדות בנושא, אך זו הבהירה כי עדיין לא קיבלה הודעה של שינוי השיבוץ, ותמתין להחלטה הסופית של אופ"א אחרי גמר האלופות.

מההתאחדות נמסר: "בתגובה להשתשתלות העניניים על פי הודעת אופ"א הרשמית שהגיע נכון לאתמול, מחזיקת הגביע של ישראל תצטרף בסיבוב המוקדמות השני וזאת בהתאם לדירוג הנוכחי של ישראל. בכל סיום עונה עורכת אופ"א עדכונים בדירוגים בהתאם לזכיות של קבוצות במפעלים שונים, שדרוג התאחדויות בשל זכיה בתחרות ההוגנות וכו'. מבירור שערכנו היום עם אופ"א עולה כי בשבוע הבא, לאחר גמר ליגת האלופות, תערוך אופ"א עדכון בטבלה הקובעת את הצטרפות הקבוצות. ייתכן כי בהתאם לכך, מחזיקת הגביע של ישראל תשודרג להצטרפות בסיבוב המוקדמות השלישי. ברגע שנקבל עדכון רשמי ניידע את הקבוצות בהתאם. אנו עומדים בקשר רציף עם קרית שמונה בנושא".

הבעלים איזי שרצקי החליט לתגמל את החלוץ אחמד עאבד על ההתקדמות ביכולתו, והצדדים סיכמו על שדרוג בשכרו של השחקן בחוזה הקיים.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ההודעה הסופית תגיע אחרי יום שבת. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully