וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: גנאים הבטיח להעביר חלק מהכסף

21.5.2014 / 8:11

בהנהלה הבהירו לראש העירייה שלא ניתן יהיה להתקיים ללא הכסף, ובכל מקרה הוחלט לקצץ לפחות חצי מיליון שקל לעונה הבאה

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ממתינים. מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

הנהלת בני סכנין נפגשה עם ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, והבהירה לו שאם לא יעביר לפחות חלק גדול מהכסף אותו העירייה התחייבה להעביר למועדון, הקבוצה לא תוכל להתקיים כלכלית ונציגי ההנהלה אף ישקלו את המשך דרכם. גנאים מצידו הבטיח לסדר את העניינים כשככל הנראה לא כל 1.5 מיליון השקלים יועברו, אך לפחות רובם יגיע לקבוצה. בהנהלה הבהירו לראש העירייה שהם אינם יודעים כיצד יעבירו את משכורות חודש אפריל ומאי לשחקנים ללא הכסף, וזה הבטיח לסדר את העניין תוך כמה ימים.

השאלה הגדולה באמת מבחינתם של אנשי המועדון היא כיצד יהיה ניתן להסתמך על כסף מהעירייה בעונה הבאה לאור הבעיות שהיו העונה, שכן הוא מהווה חלק עיקרי בתקציב ובמועדון כבר התקבלה החלטה לקצץ בלמעלה מחצי מיליון שקלים את התקציב לעונה הבאה. במקביל, בהנהלה רוצים למנות שניים או שלושה חברי דירקטוריון חדשים כדי שאלו יתרמו כסף לקבוצה ויאפשרו לרכוש שחקנים איכותיים לעונה הבאה.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. מגד גוזני
"יש את כל הבלגן עם הכסף, אבל אנחנו מקווים שהכול יסתדר". מרקו בלבול/מגד גוזני

בגזרת המאמן, בקבוצה רוצים לשבת עם מרקו בלבול ולחתום איתו לעונה נוספת, אך הסחבת בנושא מדאיגה לא מעט חברי הנהלה שמעוניינים שבלבול ימשיך. גם השחקנים לא אוהבים את הסחבת עם בלבול ורוצים לדעת האם הוא ימשיך בקבוצה. "נשב עם מרקו בימים הקרובים", אמר גורם בהנהלת סכנין. "יש את כל הבלגן עם הכסף, אבל אנחנו מקווים שהכול יסתדר".

בסכנין מעוניינים בכריסטיאן הידאלגו שלא הסכים להמתין שבוע נוסף וטס חזרה לספרד. אם בלבול יתמנה, הוא צפוי לערוך שיחה עם הידאלגו ולבקש ממנו להגיע לארץ כדי לחתום על חוזה חדש, בקשה שלא ברור אם השחקן יסכים לה. כמו כן, בסכנין רוצים גם את מוחמד גדיר ובכלל את מרבית הסגל מהעונה החולפת. "מרבית הסגל הקיים יישאר בסכנין", אמר מוחמד אבו יונס. "הכול יסתדר עם הכסף ואז נשב עם השחקנים".

מי שמחזיק בחוזה אך עשוי שלא להמשיך הוא מוחמד זבידאת שבימים האחרונים זכה לגישושים מצידה של מכבי נתניה. אתמול חגגו שחקנים רבים, בין השאר מסכנין, הפועל תל אביב ומכבי חיפה, את חתונתו של בלם הקבוצה מור שושן. לאירוע הגיעו גם יושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס ובלבול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully