וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: חובות של מאות אלפים עבור מענקים

20.5.2014 / 23:54

שחקנים טוענים: המועדון חייב בין 50 ל-80 אלף שקל לשחקן, ללא קשר למשכורות. שמו של אלי כהן עלה אם לוזון לא ימשיך

קובי רפואה ייטב לוזון מאמני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ימשיכו ביחד? רפואה ולוזון/ברני ארדוב

רק שלשום התברר כי החובות של מכבי פתח תקוה לשחקנים נאמדים בכמיליון שקלים, אולם הערב מתברר כי זהו רק חלק מהבעיות שעשויות להתעורר לקראת פתיחת העונה. שחקני מכבי פתח תקוה טוענים כי הנהלת המועדון חייבת להם בין 50 ל-80 אלף שקל (לכל שחקן) עבור מענקי ניקוד, וזאת ללא קשר לחובות עבור המשכורות שלא שולמו מאז פברואר. כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, במועדון מעריכים כי החובות עבור משכורות שלא שולמו נאמדים ביותר ממיליון שקל.

רוב השחקנים, מתברר, חתומים על סעיפים המקנים להם מענקי ניקוד בגובה של 1,500 עד 2,500 שקל. פתח תקוה צברה 33 נקודות, כך שפתח תקוה חייבת לחלק גדול משחקניה בין 50 ל-80 אלף שקל. יש לציין כי לא מעט שחקנים מרוויחים משכורת חייל ואינם נכללים בהסכם הזה, אך ההערכה היא שהמועדון חייב בסך הכל בין 1.5 ל-2 מיליון שקל כולל המענקים. "כך יהיה קשה לפתוח את העונה הבאה", אמרו שחקנים בקבוצה. גורם במועדון הגיב: "נפתח את העונה בזמן. הכסף ישולם. בכל עונה יש את הבעיות האלה, והכל ייפתר".

במהלך השבוע הקרוב תתקבל החלטה סופית בנושא המאמן ותתקבל גם החלטה בנושא פריסת החובות והתקציב. כזכור, מיד לאחר משחק ההישארות הכריזו במועדון כי ייטב לוזון יישאר, אולם מאז הוחלט לכנס ישיבת חירום שתדון שוב בנושא הזה. קובי רפואה נמצא בתמונה ובמועדון יש מי שרוצה מאמן מנוסה יותר. לוזון עצמו מאוד רוצה להמשיך ובמועדון לא פוסלים אפשרות שרפואה יאמן איתו, אך חלוקת הסמכויות תהיה ברורה יותר. אם לוזון לא ימשיך, במכבי פתח תקוה כבר העלו את שמו של אלי כהן שאימן את בית"ר ירושלים בתחילת העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully