וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ניסיון להאיץ המו"מ על אנתוני נווקאמה

20.5.2014 / 13:58

בשיחות בין שרצקי לרעננה עלתה האפשרות לשאול את החלוץ לעונה. בלבול במועדון: מתי תחל הקבוצה את משחקיה באירופה?

אנתוני וואקמה, הפועל רעננה, מול איתמר ניצן, שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
מבוקש. נווקאמה/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה מנסה להאיץ את המשא ומתן לצירופו אנתוני נווקאמה. בקרית שמונה מעוניינים מאוד בחלוצה של הפועל רעננה, ונמצאים כבר מספר שבועות במגעים עם השחקן עצמו וכן עם רעננה בנושא.

הסיבה שהעסקה לא נסגרת היא הדרישה הגבוהה של רעננה עבור כרטיסו של נווקאמה, אלא שכעת עלתה אפשרות שקרית שמונה תשאיל את השחקן עד סוף העונה בסכום נמוך ולהוסיף אופציה לפיה יוכל איזי שרצקי לרכוש את כרטיסו של החלוץ בתום העונה בסכום שייקבע מראש.

שרצקי לא נוהג לשאול שחקנים, כשמדיניות המועדון היא לרכוש שחקנים צעירים ולהשביח אותם, אלא שבעבר כבר היו כמה דוגמאות בהם הסכים הבעלים לשאול שחקן או לקנות רק חלק מכרטיסו עם אופציה לרוכשו, כפי שהיה עם אחמד עאבד.

מלבד נווקאמה בקרית שמונה מעוניינים מאוד להוסיף מגן לקבוצה. אם שיר צדק יעזוב למכבי חיפה או למכבי תל אביב, בקבוצה ינסו לצרף בלם נוסף לסגל. כמו כן בקבוצה שוקלים להחתים שוער שני חדש, כשאיתמר ניצן שחוזר אוטומטית כבר הבהיר שהוא מעוניין למצוא קבוצה אחרת בליגת העל בה ישמש כשוער ראשון.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
נתי יתקיים מחנה האימונים? בכר/יוסי ציפקיס

בינתיים בקרית שמונה נמצאים בחוסר ודאות לגבי השלב בו יחלו את מוקדמות הליגה האירופית. בקרית שמונה קיבלו לפני יותר משבוע הודעה מההתאחדות לכדורגל ותזכור גם בתחילת השבוע הנוכחי לפיהם הקבוצה תחל את דרכה בסיבוב המוקדמות השני וזאת בשל הירידה של ישראל למקום ה-19 בדירוג.

אלא שמבדיקת וואלה! ספורט עולה שהעובדה שסביליה זכתה בליגה האירופית תגרום לכך שלמרות הירידה, קרית שמונה בכל זאת תחל את דרכה בסיבוב השלישי.

בק'רית שמונה כבר הקדימו בשל הודעת ההתאחדות את מועד מחנה האימון במירלו הולנד, אך כעת ייתכן ווהתאחדות תקבל אישור רשמי מאופ"א שקרית שמונה תשחק רק בסיבוב השלישי מה שיגרום לכך ששוב המועדון הצפוני יצטרך להזיז את מועדי מחנה האימונים וכל זאת בשל הודעת ההתאחדות לכדורגל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully