וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הציעה לפלט 540 אלף יורו לשנתיים

19.5.2014 / 17:49

החלוץ קיבל הצעה משודרגת: חוזה הכולל את ביטול האופציה החד צדדית. דג'אני קיבל אור ירוק לחפש קבוצה, בן חמו יעזוב

one

עכשיו זה רשמי: הפועל באר שבע הגישה הצעה פורמלית לחלוץ ההולנדי גליינור פלט. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו להגיש לשחקן הצעה על חוזה ארוך טווח, כשזו כוללת חוזה לשנתיים נוספות בסכום כולל של 540 אלף יורו, וגם מבטלת את סעיף היציאה החד צדדי של השחקן, שמאפשר לו לעזוב את הקבוצה תמורת פיצוי של 25 אלף יורו. במועדון אישרו את הידיעה. "פלט קיבל את ההצעה והודיע כי יתייעץ עם משפחתו וסוכנו ההולנדי. מדובר בהצעה מכובדת ואנחנו מקווים שכעת הוא יסכים להישאר בישראל", אמרו.

שחקן הפועל באר שבע, גליינור פלט. יוסי ציפקיס
צריך להתייעץ עם משפחתו. גליינור פלט/יוסי ציפקיס

במקביל, כפי שפורסם השבוע, הקבוצה החליטה לשחרר סופית את הקשר קובי דג'אני. השחקן קיבל אור ירוק לחפש קבוצה אחרת ובמועדון מאמינים שלא תהיה לו בעיה למצוא קבוצה אחרת בליגת העל. הפועל חיפה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, כשגם חזרה למכבי נתניה אינה נפסלת. השוער שלומי בן חמו הודיע לראשי המועדון כי הוא מעדיף לצבור דקות משחק בעונה הבאה. במועדון איחלו לו הצלחה וינסו לאתר שוער שני. בשלב זה, פרט לבלם דניאל אסקלינג מהפועל כפר סבא, אף שחקן שאינו שייך לקבוצה לא קיבל זימון לפתיחת האימונים ב-15 ביוני. סיראז' נאסר נשאר בשלב זה בקבוצה, אלא אם כן יקבל הצעה מאירופה, שתכניס גם כסף לקופת המועדון.

בנושא אחר: במועדון החליטו להחליף את משרד הכרטיסים "לונה טורס" שעבד עד כה בשיתוף פעולה עימו. משרד הכרטיסים "שפע הפקות" יהיה מפיץ המנויים והכרטיסים בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully