וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: כריסטיאן הידאלגו צפוי לעזוב

19.5.2014 / 23:09

הקשר הספרדי סירב להישאר בארץ לשבוע נוסף כדי לדון בנוגע לחוזה. לוצרן וקבוצה אזרית מעוניינות לצרף את מוגרבי

one

כריסטיאן הידאלגו, שחקנה הספרדי של בני סכנין, יטוס מחר (שלישי) לספרד מבלי שחתם על החוזה והוא צפוי לעזוב את הקבוצה. בסכנין הבהירו שהם מעוניינים בשחקן, אך עוד לא ישבו איתו על החוזה והוא יעזוב את הארץ. לסביבתו אמר הידאלגו שהוא לא מאמין שיחזור. בסכנין ביקשו מהידאלגו להישאר עוד שבוע בארץ, אבל השחקן סירב והסביר לראשי הקבוצה שמבחינתו אם היו רוצים אותו היו כבר דנים איתו בתנאי החוזה.

כריסטיאן הידאלגו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הוא לא חושב שיחזור. כריסטיאן הידאלגו/אדריאן הרבשטיין

האם פיראס מוגרבי יחזור לשחק בחו"ל בעונה הבאה? לוצרן השוויצרית וקבוצה מצמרת הליגה האזרית מביעות עניין בשחקן, שהיה אחד הבולטים של בני סכנין העונה. המדורגת רביעית, כמו גם קבוצה נוספת בשוויץ, כבר גיששו אצל השחקן, שעבר ללאנס לפני שתי עונות אך לא זכה לדקות משחק וחזר במהלכה למכבי נתניה.

למוגרבי יש חוזה בסכנין לעונה הבאה אך בחוזהו סעיף לפיו אם יביא הצעה גבוהה יותר מהשכר שלו בישראל, יוכל להשתחרר ולצאת לאירופה. במקביל, גם בליגה הישראלית לוטשים עיניים לעבר השחקן כשהפועל חיפה של ראובן עטר מעוניינת בשחקן, אך לא ברור האם תהיה מוכנה לשלם את השכר אותו הוא דורש.

הנהלת בני סכנין נפגשה הערב עם ראש העירייה מאזן גנאים כדי לדון במצב הכלכלי הקשה של המועדון. להנהלה טענות קשות לנוכח העובדה שהכספים שהיו אמורים להתקבל מהעירייה לא התקבלו עד כה וזאת לאחר שהעונה כבר נגמרה. בישיבה הערב מקווים הצדדים להגיע לפתרון המצב ולהעברת 1.8 מיליון השקלים מהעירייה, מה שיאפשר להנהלה לשלם את משכורות חודש אפריל ומאי ולסגור את מרבית הגרעון של המועדון.

גורמים בהנהלה אמרו שאם לא יימצא הפתרון חלקם ישקול עזיבה: "אין פה שאלה של אם נמשיך או לא בשנה הבאה", אמר גורם בכיר בהנהלת סכנין. "יש מצב נתון שאם הכספים לא יתקבלו לא נוכל להמשיך. השגנו מקורות למשכורות של פברואר ומרץ, אבל מה נעשה עם המשכורות הבאות ועם עונה הבאה? אם העירייה לא תעביר את מה שהתחייבה לא נוכל להמשיך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראש עיריית סכנין מאזן גנאים. אדריאן הרבשטיין
לא מתרגש. גנאים./אדריאן הרבשטיין

ראש העירייה מאזן גנאים אישר את קיום הפגישה המכרעת ואמר לוואלה! ספורט " אפגש היום עם ההנהלה כדי למצוא פתרונות. הם יקבלו מה שהבטחנו שהם יקבלו. לא קיבלנו את מענק משרד הפנים ומכאן הבעיה, אבל זה עניין של ימים והם יקבלו הכול. לא תהיה שום בעיה ואנחנו נשב היום גם על התכניות לעונה הבאה".

אם אכן העניין יסתדר בתוך כמה ימים בקבוצה יחלו בהכנות קדחתניות לקראת העונה הבאה ובראשם ישיבה עם המאמן מרקו בלבול במטרה לסגור חוזה לעונה נוספת.

(עדכון ראשון: 11:15)

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully