וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי קופל נמצא במגעים לרכישת הפועל עכו

18.5.2014 / 14:35

איש העסקים החל במו"מ עם ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, להחזיק בבעלות. אם המגעים יבשילו, העירייה תצמצם פעילות

one

איש העסקים מיקי קופל החל במגעים לרכישתה של הפועל עכו, כך נודע לוואלה! ספורט. קופל הוא הבעלים של חברת שירותי הדרך 'סטארט' שנותנת כיום חסות למכבי תל אביב. אם אכן המגעים יבשילו, העירייה תמשיך לתמוך בקבוצה מבחינה כספית, אך תצמצם את התקצוב שהיא מספקת מדי שנה.

מי שמנהל את המגעים מטעמה של עיריית עכו הוא ראש העירייה, שמעון לנקרי, שמעוניין מאוד לראות משקיע רציני נכנס לקבוצה ולוקח אותה תחת חסותו. במהלך השבוע שעבר ערך קופל סיור במתקני המועדון והתרשם מהפעילות. יחד עם זאת, מרבית ההשקעה שלו תנותב בראש ובראשונה למחלקת הנוער וכחלק מהעסקה הוא עשוי להחזיק בזכויות על המועדון כולו.

מיקי קופל מסר: "אין תגובה".

מיקי קופל. אתר סטארט, צילום מסך
בעבר התעניין בבית"ר. קופל/צילום מסך, אתר סטארט

קופל היה האיש שהתעניין בעבר בתמיכה בבית"ר ירושלים ורק לפני שלושה חודשים ניהל מגעים לרכוש את הפועל עפולה, אך בסופו של דבר ירד מהעסקה. כמו כן, שמו של קופל הוזכר לאחרונה כמועמד להיכנס לתחום מחלקת הנוער בהפועל חיפה, אך נראה שבשלב הזה האופציה של עכו נראית לו כקורצת יותר.

ובינתיים בצד המקצועי, המועדון ימתין עם מינוי מאמן עד אשר יתבהרו העניינים בנוגע לאפשרות לרכישת הקבוצה. אלון חרזי שימשיך כמנג'ר לא צפוי לאמן את הקבוצה, ובימים אלו הוא בוחן מספר מועמדים לחיזוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully